ّ

دانلود ترینر بازی Devil May Cry 3 Dantes Awakening

دانلود ترینر بازی Devil May Cry 3 Dantes Awakening

شما می توانید با ترینر Devil May Cry 3 Special Edition از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Devil May Cry 3 Dantes Awakening همراه گیم کیو باشید.

Devil May Cry 3 Dantes Awakening یک بازی اکشن ماجراجویی مبتنی بر هک اند اسلش می باشد که توسط Capcom توسعه و در سال 2006 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه سومین سری از Devil May Cry بوده و داستان آن به قبل از نسخه اول برمی گردد. داستان بازی دویل می کرای مربوط به دو برادر به نام Dante و Vergil بوده که در یک برج Temen-ni-gru روابط ناکار آمد بین دانته و برادرش را مشخص و نمایش می دهد. مکانیک و گیم پلی تاکید بر کامپوزیت ها و اقدام سریع دارد، البته داستان در ابتدا با استفاده از موتور بازی در چندین فیلم کامل به صورت برش ارائه شده است. در Devil May Cry 3 نقش دانته را به عهده دارید و اگر بتوانید مراحل را به اتمام برسانید، می توانید نقش ویرژیل را هم بازی کنید.

شما می توانید از سلاح های خود (شمشیر و اسلحه) به طور همزمان استفاده کنید، البته حرکات زنجیره ای در گیم وجود ندارد به طور مثال می توانید با هر ضربه یک سبک جدیدی را به وجود بیاورید. می توانیم نتیجه بگیریم که یک غول فقط با یک روش از بین نمی رود، می توانید با سبک های دیگر نیز با آن به مبارزه بپردازید. داستان شیطان هم می گرید 3 در طول بازی نقل می شود که دانته و ویرژیل پسر اسپاردا که یک شیطان است می باشند. اسپاردا با یک انسان زن ازدواج کرده و صاحب دو پسر شده، از آن جایی که اسپاردا دروازه بین انسان و شیطان را بسته هر کسی شمشیرش را بدست بیارد دارای قدرت بسیار زیادی می شود.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.