ّ

دانلود ترینر بازی Prince of Persia Warrior Within

دانلود ترینر بازی Prince of Persia Warrior Within

شما می توانید با ترینر Prince of Persia Warrior Within از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Prince of Persia Warrior Within همراه گیم کیو باشید.

بازی Prince of Persia Warrior Within هفت سال بعد از وقایع بازی اول اتفاق می‌افتد. طی این هفت سال شاهزاده تحت تعقیب هیولای وحشتناکی به نام داهاکا بوده است. پس از این‌که شاهزاده به نزد عارفی پیر می‌رود و از او راجع‌به داهاکا سوال می‌کند، پیرمرد به او می‌گوید هرکس شن‌های زمان را آزاد کند، محکوم به مرگ است. اما شاهزاده از سرنوشت خود فرار کرد و حال داهاکا وظیفه دارد به عنوان نگهبان زمان سرنوشت شاهزاده را به واقعیت او تبدیل کند.پیرمرد لای صحبت‌های خود به جزیره‌ی زمان نیز اشاره می‌کند، جایی که کایلینا، شهبانوی زمان، شن‌های زمان را در آن ساخت. شاهزاده تصمیم می‌گیرد به جزیره‌ی زمان برود تا جلوی به وجود آمدن شن‌های زمان را بگیرد، چون باور دارد این کار باعث می‌شود داهاکا دیگر خود را ملزوم به کشتن او نبیند.

بازی Prince of Persia Warrior Within از آنجا آغاز می‌شود که کشتی شاهزاده در نزدیکی‌های جزیره‌ی زمان مورد حمله‌ی کشتی دیگری به سرکردگی زنی سیاهپوش قرار می‌گیرد و پس از این‌که زن، شاهزاده را در دوئلی شکست می‌دهد، او را با لگدی از کشتی به بیرون پرتاب می‌کند و شاهزاده تنها و کشتی‌شکسته خود را به سواحل جزیره می‌رساند و ماموریت خود را، نه آنطور که مدنظر داشت، از سر می‌گیرد. مبارز درون پیچیده‌ترین داستان را میان بازی‌های سه‌گانه دارد و بیشترین استفاده را از عنصر جابجایی در زمان می‌برد، چون شاهزاده بنا بر اقتضای داستان دائماً بین زمان گذشته و حال جزیره در حال جابجایی است و باید بسیاری از قسمت‌های بازی را در دو دوره‌ی زمانی مختلف پشت سر بگذارد.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

1 دیدگاه ثبت شده، نظر تو چیه؟

.
  • شکیب

    10 اسفند 1401 18:17

    asxdox کار نکرد اما live4ever کار کرد