ّ

دانلود ترینر بازی Sniper Elite 1

دانلود ترینر بازی Sniper Elite 1

شما می توانید با ترینر Sniper Elite 1 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Sniper Elite 1 همراه گیم کیو باشید.

Sniper Elite 1  یک بازی ویدیویی مخفی کاری تاکتیکی سوم شخص مبتنی بر جنگ جهانی دوم می باشد که توسط Rebellion Developments توسعه و توسط Namco در سال 2005 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. شخصیت اصلی بازی تک تیرانداز نخبه 2005 کارل فیربورن، مامور مخفی OSS آمریکایی آلمانی می باشد که به عنوان یک تک تیرانداز آلمانی مبدل شده است. وی در سال 1945 در روزهای پایانی جنگ جهانی دوم با هدف دستیابی به فناوری هسته ای آلمان قبل از ورود شوروی به نبرد برلین، وارد جنگ شد. از گیم پلی بازی می توان به بالستیک بودن آن اشاره نمود به طور مثال عواملی مانند سرعت باد و تنفس در تیرانداز تاثیر گذار خواهد بود.

نمای بازی در حالت تک تیراندازی شخص اول خواهد بود، در حالی که استفاده از سلاح های دیگر و حرکت به سوم شخص تبدیل خواهد شد. در صورتی که بتوانید هدشات یا یک حرکت متحرک را بزنید، دوربین مسیر گلوله را به صورت آهسته طی می کند. این نسخه اولین سری از بازی Sniper Elite می باشد. داستان اصلی مربوط به شخصیت اصلی کارل فیربورن می باشد که کنترل آن را به عهده خواهید داشت و در تلاش است تا شوروی اسرار هسته ای آلمان دست پیدا نکنند. اطلاعات بسیار کمی از شخصیت اصلی وجود دارد اما قبل از جنگ برلین حضور داشته و دلیل انتخاب وی برای ماموریت به خاطر اینکه محل کودکی وی آلمان بوده است.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.