ّ

دانلود ترینر بازی Sniper Elite V2

دانلود ترینر بازی Sniper Elite V2

شما می توانید با ترینر Sniper Elite V2 از چیت در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Sniper Elite V2 همراه گیم کیو باشید.

از وقتی سروکله فیلم‌های هالیوودی پیداشده است، سلیقه‌ها نیز تغییر پیداکرده است و بسیاری از ماها با دیدن یک تفنگ دورودراز با لوله عجیب و مردی درازکش که به‌دقت روی کله یک انسان زوم کرده است، هیجان‌زده شده‌ایم. تیراندازی در واقعیت به این آسانی‌ها نیست و برای همین بسیاری به دنیای بازی‌های ویدیویی پناه برده‌اند. یکی از فرانچایزهایی که در این زمینه همیشه مطرح بوده است و روی زبان‌ها بوده، Sniper Elite است. استودیو Rebellion حالا با بازی Sniper Elite V2 برگشته است و باید نقش اسنایپری به نام Karl Fairburne را به دست بگیرید و به برلین بحران‌زده سفر کنید. ارتش سرخ شوروی در حال دستیابی به فناوری موشکی نازی‌هاست و شما باید جلوی آن‌ها را بگیرید.

شما به‌عنوان یک افسر آمریکایی و متخصص سلاح تک‌تیرانداز به آلمان منتقل شوید و این آخرین روزهای جنگ جهانی دوم است و دیگر هیتلر و ارتش نازی هدف اصلی نیستند. نازی‌ها به فناوری موشکی قدرتمندی دست پیداکرده‌اند و جدالی برای دست‌یابی به این فناوری شروع‌شده است. از یک‌سو ارتش سرخ شوروی دربه‌در به دنبال آن است و از آن‌سو آمریکا. این وظیفه شماست که با ترور اعضای بالا رتبه شوروی، اجازه دست‌یابی آن‌ها را به این تکنولوژی ندهید. مخفی‌کاری مهم‌ترین واژه‌ای است که باید هنگام تجربه Sniper Elite V2 به یاد داشته باشید و بارها در تله‌های مختلفی گیر خواهید کرد و باید در زمان مشخص‌شده از پس چالش‌های سخت بربیایید. در این گیرودار باید صبوری خود را حفظ کنید و اگر مکان شما کشف شود، شانس پایینی برای زنده ماندن دارید.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.