ّ

دانلود ترینر بازی Midnight Club 2

دانلود ترینر بازی Midnight Club 2

شما می توانید با ترینر Midnight Club 2 از چیت در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Midnight Club 2 همراه گیم کیو باشید.

Midnight Club 2 نام یکی دیگر از عناوین شناخته شده ی کمپانی راک استار گیمز می باشد که در سال 2003 برای پلتفرم های رایانه های شخصی و هم چنین کنسول های نسل ششمی منتشر گردید. این بازی با گیم پلی ویژه و هم چنین گرافیکی جذاب توانست طرفداران زیادی را برای خودش بدست آورد. از طرفی پشتیبانی خوب شرکت راک استار و ارائه ی آپدیت های مختلف برای بازی سبب اعتماد گیمرها به این کمپانی و هم چنین این بازی گردید و رفته رفته راک استار گیمز به یکی از معتبرترین شرکت های ساخت بازی تبدیل گردید که در حال حاضر هر یک از بازی هایشان رکورد قبلی بیشترین میزان فروش یک بازی رایانه ای که باز هم متعلق به راک استار گیمز است را می شکند. Midnight Club 2 از نظر منتقدین نیز بازی خوبی شناخته شد و بسیاری از سایت های معتبر نقد گیم به تعریف و تمجید بسیار از این بازی پرداختند.

نسخه ی رایانه های شخصی این بازی با بیش از 20 نقد موفق شد میانگین امتیاز 81 از 100 را بدست آورد که این نمره برای عنوانی با این ژانر واقعا بی نظیر است. در پایان شما را به تماشای تریلر گیم پلی این بازی دعوت می کنیم و امیدواریم که از این بازی قدیمی نهایت لذت را ببرید. بازی پر طرفدار و بسیار زیبای Midnight Club 2 مهم ترین فاکتور در این بازی سرعت و دقت عمل می باشد. در بازی Midnight Club 2 باید با سرعت سرسام آور در بزرگراه ها و شهرها به رانندگی و مسابقه بپردازید. این بازی کمی قدیمیه ولی یکی از پرطرفدارترین بازیها بوده و هست.شما در این بازی می تونید با برد هاتون ماشینای مدل بالاتر بخرید و حتی موتور سیکلت هم می تونید انتخاب کنید این بازی دارای موانع و میانبر های جالبی هستش طوری که شما حتی با پرش های بلندتون می تونید از بالای ساختمان ها میان بر بزنید قسمت آنلاین این بازیم جالبه که می تونید آنلاین با بازیکنان جهان مسابقه بدید..

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.