ّ

دانلود ترینر بازی Killing Floor 1

دانلود ترینر بازی Killing Floor 1

شما می توانید با ترینر Killing Floor 1 از چیت در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Killing Floor 1 همراه گیم کیو باشید.

بازی Killing Floor در سبک اکشن , ترسناک , شوتر می باشد که توسط استودیو Tripwire Interactive ساخته شده است و همین استودیو با همکاری استودیو Iceberg Interactive آن را برای PC منتشر کرده اند . بازی طبقه کشتار با دارا بودن سبکی نجات – ترس به صورت Co-Op بوده و در شهرهای خرابه و حومه بعد از آزمایشات ناموفق ارتش انگلستان در جریان می باشد . شما و دوستان خود اعضای ارتش هستید که به این ماموریت در آن شهر با یک هدف می روید و آن هم از بین بردن تمام موجودات عجیبی می باشد که از آزمایش های ناموفق به وجود آمده اند . قسمت مولتی پلیر بازی تا شش بازیکن به صورت همزمان را برای مقابله با موجه های مختلف دشمن پشتیبانی می کند.

سیستمی به نام Persistent Perks در بازی وجود دارد که از آن برای ارتقا مهارت های کارکتر در طول بازی استفاده می شود . مدهای بازی Kililing Floor نیز بسیار متنوع بوده و در هرکدام شما باید کار خاصی انجام دهید . برخی از این مدها عبارتند از : Dignity for the dead , Hot Cross Fun و بسیاری مدهای دیگر . سیستمی به نام ZEDtime در گیم پلی بازی نهاده شده است که باعث صحنه آهسته شدن بازی می گردد . در مجموع 10 موجود مختلف در بازی وجود دارد که هرکدام در تلاش اند تا به شما حمله کنند . تنوع سلاح نیز بسیار بالا می باشد و چیزی در حدود 33 اسلحه در بازی وجود دارد که می توانید آزادانه هر کدام از آنها را انتخاب کنید .

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.