ّ

دانلود ترینر بازی Operation Flashpoint Red Hammer

دانلود ترینر بازی Operation Flashpoint Red Hammer

شما می توانید با ترینر Operation Flashpoint Red Hammer از چیت در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Operation Flashpoint Red Hammer همراه گیم کیو باشید.

Operation Flashpoint Red Hammer بسته الحاقی بازی Operation Flashpoint Cold War Crisis محسوب می شود که همان درگیری های نسخه قبلی را به تصویر می کشد. داستان بازی در دهه 1980 شروع می شود که دیمیتری لوکین ، که از معدود سربازان اتحاد جماهیر شوروی مستقر در کلگوئف با تجربه قبلی جنگ است. او در حمله اتحاد جماهیر شوروی به اورون و بعداً در حمله به مالدن تحت کنترل ناتو که پس از موفقیت اولیه شوروی ها به عقب رانده می شوند ، شرکت می کند. او پس از عقب نشینی عجولانه شوروی در مالدن می ماند و موفق می شود بسیاری از سربازان شوروی را به اورون برگرداند و سرانجام به اسپتسناز فرستاده شود.

او دفاع از اورون را رهبری می کند و عملیات را پشت خط دشمن هدایت می کند ، اما پس از اعزام برای کشتن غیرنظامیان غیرمسلح به شدت اعتراض می کند. سپس مشخص شد که لوکین قبلاً در اسپتسناز در افغانستان فعالیت داشته اما به دلیل اطاعت نکردن از دستورات به درجه شخصی تنزل یافته و برای عدم تبعیت به ارتش منظم فرستاده شده است. سپس او را برای کشتن یکی از رهبران مقاومت فرستادند و با کمال تعجب متوجه شد که وی یک متروکه اسپتسناز است که دیگر نمی خواست در خدمت ژنرال گوبا باشد و ادعا می کند که گوبا یک ژنرال سرکش است که جدا از اتحاد جماهیر شوروی دستور کار خود را دنبال می کند. سپس لوکین تغییر وضعیت داده و به مقاومت می پیوندد و با دستگیری فرماندهان باقی مانده وفادار به گوبا ، ماموریت را به پایان می رساند.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.