ّ

دانلود ترینر بازی Saints Row Gat out of Hell

دانلود ترینر بازی Saints Row Gat out of Hell

شما می توانید با ترینر Saints Row Gat out of Hell از چیت در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Saints Row Gat out of Hell همراه گیم کیو باشید.

در سالهاي اخير کمپانی‌های زيادي سعي در ساخت بازی‌هایی با سبك گنگستري کرده‌اند و شايد بتوان از آن‌ها به بازي Saints Row اشاره كرده كه توانست نام خود را ماندگار كند.اما اين بازي با فاصله گرفتن از ریشه‌های خود و رفتن به سمت حالات طنز گونه روند اين بازي را تغيير داد كه اين كار مخالفان و موافقان زيادي داشت. در اين نسخه از بازي كه DLC از عنوان قبلي آن يعني Saints Row IV است مواجه هستيم. شخصیت‌های اين مجموعه در كافه اي نشسته‌اند به همراه رئیس‌جمهور و در حال جشن تولد گرفتن و تفريح كردن هستند كه ناگهان پورتالي به جهنم باز می‌شود و رئیس‌جمهور به درون آن بلعيده می‌شود و مأموریت شما آغاز می‌شود. بر خلاف نسخه قبلي شما نمی‌توانید شخصيت مورد انتخاب خود را شخصي سازي كنيد و تنها بايد به دو شخصیت يكي را انتخاب كنيد و به نجات رئیس‌جمهور برويد.

حتماً می‌پرسید كه چرا رئیس‌جمهور به داخل جهنم كشيده شده است؟ در جواب اين سؤال بايد گفت كه شيطان می‌خواهد دخترش را با زور به ازدواج رئیس‌جمهور در آورد و براي اينكه از اين اتفاق جلوگيري كنيد بايد شيطان را بكشيد؛ براي اين كار بايد در جهنم كه بي شباهت به دنيا خودمان نيست آشوب به پا كنيد تا شيطان را از لانه‌اش بيرون كشيده و به حسابش برسيد. گيم پلي بازي خيلي ضعيف تر از نسخه قبلي است گرافيك و صداگذاري بازي خيلي نااميد كننده است و شما را دلسرد خواهد كرد. همچنين وجود نیروهای فرا بشری وجود وسايل نقليه در بازي را کاملاً بي استفاده می‌کند؛افت فريم به شدت به چشم می‌خورد و همچنين گرافيك گويي براي نسل هفت يا شش است اما سازندگان اصرار داري چيزي غير از اين را بگويند و کاملاً از بازي كه ساخته‌اند راضي هستند.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.