ّ

دانلود ترینر بازی Need for Speed ProStreet

دانلود ترینر بازی Need for Speed ProStreet

شما می توانید با ترینر Need for Speed ProStreet از چیت در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Need for Speed ProStreet همراه گیم کیو باشید.

یازدهمین بازی از سری بازی های Need for Speed که در سال 2007 منتشر شد Need for Speed: ProStreet نام دارد، این بازی هیجان‌انگیز بیش از 40 ماشین مختلف را شامل می‌شود که برخی از آن‌ها از سری مسابقات لمانس آمریکا گرفته شده‌اند. این اولین بازی بود که مسابقات آن حالت قانونی داشت در نتیجه پلیسی در کار نبود. شرکت Electronic Arts قصد داشت با ساخت این بازی دوباره حال و هوای همان سری‌های اولیه Need for Speed را ایجاد کند، ولی تبلیغات زیاد درون بازی، نبود پلیس و مکانیسم تقریباً غیرواقعی ماشین‌ها باعث شد تا نظرات گیمرها آن‌قدر نسبت به این بازی مثبت نباشد. همان‌طور که گفتیم اکثر مسابقات این بازی به‌صورت قانونی اجرا می‌شوند، یعنی کیلومترها مسیر را بسته‌اند تا شما بتوانید به مسابقه بپردازید، در نتیجه پلیسی قرار نیست شما را تعقیب کند.

این مورد بیشتر حالت سلیقه‌ای دارد، شاید گیمرهای باشند که از داستان دزد و پلیس همیشگی خسته شده باشند و صرفاً می‌خواهند با سرعت بالایی در خیابان‌ها شهر ماشین‌سواری کنند! البته اگر اهل چنین چیزی باشید، تعداد بازی‌های مسابقه‌ای شبیه‌سازی کم نیست. در نتیجه بازی Need for Speed: ProStreet آن‌قدرها ممکن است هیجان‌انگیز نباشد. بازی از جایی شروع می‌شود که یک مسابقه‌دهنده قدیمی به نام ریان کوپر وارد یک چالش می‌شود تا بتواند نیسان 240SX را برنده شود. ریان توسط ریو واتانابه برنده همیشگی این چالش‌ها که یک ماشین میتسوبیشی Lancer Evolution X دارد، به چالش دعوت می‌شود. بازی شامل مودهای مختلفی می‌شود، برای مثال بخش Drag تنها یک مسیر مستقیم 1.4 مایلی است که باید با بالاترین سرعت در آن برانید، یا مود چک پوینت که در آن بازیکن با بالاترین سرعت باید 3 تا 9 چک‌پوینت را به دست آورد، این حالت شبیه به بخشی از بازی Most Wanted است.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.