ّ

دانلود ترینر بازی Far Cry 3 Blood Dragon

دانلود ترینر بازی Far Cry 3 Blood Dragon

شما می توانید با ترینر Far Cry 3 Blood Dragon از چیت در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Far Cry 3 Blood Dragon همراه گیم کیو باشید.

مگر می‌شود آن جزیره وحشی و دنیای پررمزوراز Far Cry 3 را از یاد برد. مأموریت‌هایی که هوش از سر آدم می‌برد و آن داستان دوست‌داشتنی؛ مطمئناً سال 2012 و هنگام انتشار Far Cry 3 به‌یک‌باره همه‌چیز تغییر کرد و دنیای بازی‌های ویدیویی درس‌های زیادی از این بازی گرفت. Far Cry: Blood Dragon یک شوتر اول‌شخص است که به‌صورت جداگانه از نسخه سوم توسعه و منتشرشده است. همه‌چیز در Far Cry به یک جزیره برمی‌گردد و در این بسته الحاقی از بازی نیز همانند فیلم‌های سینمایی دهه 80 میلادی باید در جزیره‌ای در آینده‌ای دور و توسط تجهیزات فوق مدرن به جنگ با دشمنان خود بپردازید. این بازی در اردیبهشت سال 2013 به‌عنوان بسته‌ای الحاقی و جداگانه از نسخه سوم Far Cry توسط یوبی سافت به بازار عرضه شد.همان‌طور که گفتیم Blood Dragon یک نسخه جداگانه از Far Cry 3 است و دیگری نیاز به بازی اصلی ندارید.

داستان بازی پیرامون سناریویی قدیمی است: دنیا از یک جنگ هسته‌ای صدمه‌دیده است و وظیفه شما این است که دنیا را نجات دهید و آدم بدها را به سزای اعمالشان برسانید. شما در این بازی نقش یک سرباز آمریکایی با توانایی‌های ربات مانند به نام Rex Colt را خواهید داشت که به همراه سرباز و دوست خود به نام T.T Brown به جزیره‌ای گمشده و بی‌نام سفر می‌کنید و دلیل سفر شما نیز پیدا کردن کلنل Sloan است که مأموری مخفی است و به مشکل خورده است. Solan همان‌طور که Rex فکر می‌کند نیست و بلای عجیبی سر این دو نفر می‌آورد و در آخر توسط دوست Solan به نام دکتر Darling بهوش می‌آیید و او از برنامه Solan برای نابودی دنیا و تبدیل موجودات آن به زامبی توسط خون اژدها می‌گوید و اینجاست که باید دست‌به‌کار شوید و دنیا را از دست این موجود خبیث نجات دهید.

راهنمای نصب
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.