ّ

دانلود ترینر بازی Deus Ex Invisible War

دانلود ترینر بازی Deus Ex Invisible War

شما می توانید با ترینر Deus Ex Invisible War از چیت در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Deus Ex Invisible War همراه گیم کیو باشید.

Deus Ex Invisible War دومین نسخه در سری بازیهای اکشن-نقش آفرینی Deus Ex می باشد که توسط استودیوی Ion Storm ساخته شده و به وسیله کمپانی Eidos Interactive در سال 2003 منتشر شد. وقایع داستانی بازی حدود بیست سال پس از نسخه اول رخ می دهد و سناریویی را دنبال می کند که در انتهای نسخه اول منجر به دوره جنگ و افسردگی اقتصادی موسوم به “Collapse می شود که در نتیجه چندین جناح به قدرت و نفوذ در سراسر جهان دست یافتند. شخصیت اصلی بازی Deus Ex Invisible War فردی به نام Alex D است که پس از یک حمله تروریستی از شیکاگو به سیاتل منتقل شده و به زودی در شبکه ای از توطئه ها قرار می گیرد زیرا جناح های جهان برای به دست گرفتن کنترل جهان با یکدیگر می جنگند.

شما به عنوان یک مامور ویژه نخبه باید با عده زیادی از جناح های ستیزه جو و مخالف تغییر شکل خشونت بار در جهان ، متناسب با برنامه های خودشان مبارزه کنید. شما به تعداد زیادی از ابزارهای پیشرفته و بیولوژیکی سایبرپانک مسلح شده اید و تقریباً قدرتهای فوق بشری را دارا می باشید. به دنیایی قدم بگذارید که برای کشف توطئه های شیطانی و پیچیده تسلط جهانی باید بجنگید. توطئه گران را شناسایی کرده و حقیقت تکان دهنده در زادگاه خود را کشف کنید. این بازی ویژگی های گیم پلی جهان باز نسخه های قبلی خود را همچنان حفظ کرده، از روشهای بی شماری برای شخصی سازی اسلحه خود استفاده کنید.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.