ّ

دانلود ترینر بازی Deus Ex Human Revolution

دانلود ترینر بازی Deus Ex Human Revolution

شما می توانید با ترینر Deus Ex Human Revolution از چیت در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Deus Ex Human Revolution همراه گیم کیو باشید.

بازی Deus Ex Human Revolution در سبک اکشن و نقش‌آفرینی توسط استدیو کانادایی Eidos Montréal ساخته و کمپانی Square Enix آن را به‌طور جهانی در 2011 منتشر کرده است. این سومین قسمت از سری بازی های Deus Ex است و داستان قسمت اصلی را دنبال می‌کند. گیم پلی بازی عناصر سبک تیراندازی اول‌شخص، مخفی‌کاری و نقش‌آفرینی را شامل می‌شود. فضای بازی محیطی برای مبارزه و جستجو است. علاوه بر مأموریت‌های مهیج، شما می‌توانید کاراکتر خود را شخصی‌سازی کنید و توانایی‌های دلخواه خود را به او بدهید. کاراکتر اصلی می‌تواند از وسیله‌ای به نام پرایکس کیتز استفاده کند. داستان بازی نسبت به تصمیمات و پاسخ‌های که می‌دهید، تغییر می‌کند و هر بار با مسیری جدید روبه‌رو هستید.

داستان سال 2027 و 25 سال پس از اتفاقات Deus EX را نشان می‌دهد، Human Revolution بر کاراکتر آدام جنسن افسر سابق SWAT، تمرکز دارد، کسی که به‌عنوان مأمور امنیتی توسط کمپانی استخدام شده است. کمپانی اندام مصنوعی پیشرفته‌ای را تولید می‌کند. متأسفانه به آزمایشگاه این کمپانی حمله می‌شود و بسیاری از دانشمندان و دوست‌دختر آدام به نام مگان رد کشته می‌شوند، آدام هم به‌شدت زخمی می‌شود. برای نجات او، کمپانی تصمیم می‌گیرد از اندام مصنوعی ساخته شده استفاده کند. شش ماه از این ماجرا می‌گذرد و حالا آدام با این ارگان‌های خاص آماده است تا انتقام خود را بگیرد. داستان به تضاد طبقاتی اشاره دارد و اینکه برخی با قدرت‌های که دارند می‌خواهند تبدیل به ابر-بشر بشوند؛ و البته فضای بازی حالتی سایبری و موتیف‌های از تئوری توطئه را دارد.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.