ّ

دانلود ترینر بازی Gears of War 1

دانلود ترینر بازی Gears of War 1

شما می توانید با ترینر Gears of War 1 از چیت در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Gears of War 1 همراه گیم کیو باشید.

بازی Gears of War توسط استدیو Epic Games و کمپانی Microsoft Studios آن در سال 2007 برای سیستم‌عامل ویندوز منتشر کرد. بازی در سبک تیراندازی سوم شخص است و جنگ بین موجوداتی ناشناخته با بشر را نشان می‌دهد. شما در نقش مارکوس فینکس وظیفهٔ نجات بشریت را بر دوش دارید. داستان از سیارهٔ به نام سارا شروع می‌شود، سیاره‌ای خیالی شبیه به زمین. بشریت مدت‌هاست روی سیاره جدید در حال تقلا است. جمعیت بشر مرتب رشد و از انرژی‌های موجود استفاده می‌کند. دانشمندان سارا ماده‌ای را کشف کردند که تا جایگزین انرژی مورد استفاده قرار گیرد ولی این باعث مشکلات اقتصادی شدیدی شد. آرامش خیالی شهروندان سارا از آن‌ها گرفته و مجبور شدند بین دو ائتلاف متخاصم یکی را انتخاب کنند. ائتلاف COG و اتحادیه مستقل UIR وارد جنگی طولانی به نام پاندول شدند.

دراین‌بین UIR موفق می‌شود سیستم ماهواره‌ای جدیدی به نام Hammer of Dawn را ایجاد کند ولی گروهی از کماندوهای COG با رهبری مارکوس فینیکس، دون سانتیگو و ویکتور هافمن موفق می‌شوند طرح و سیستم ارتباطی ماهواره را به دست آورند. اتحادیه UIR با دیدن وضع موجود سریع تسلیم می‌شود. درست شش سال پس از توافق دو گروه، موجوداتی عجیب از اعماق خاک سر بیرون آورده و شهرهای مختلف را مورد حمله قرار می‌دهند. در شک این حملهٔ غیرقابل پیش‌بینی، COG با ماهوارهٔ گفته‌شده شهرهای خود را بمباران می‌کند تا مانع این حملات شود. در حالی که حملات همچنان ادامه دارد تنها تعداد کمی از انسان‌ها باقی ماندن و در خرابه‌های سارا سرگردان هستند.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.