پسورد کپی شد

دانلود ترینر بازی Gears of War Ultimate Edition

دانلود ترینر بازی Gears of War Ultimate Edition

شما می توانید با ترینر Gears of War Ultimate Edition از چیت در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Gears of War Ultimate Edition همراه گیم کیو باشید.

بازی Gears of War چرخ‌دنده‌های جنگ یا ابزار جنگ , یک بازی ویدئویی به سبک اکشن, تیراندازی سوم شخص و نخستین قسمت از مجموعه بازی‌های Gears of War است. بازی توسط شرکت اپیک گیمز ساخته‌شده و بوسیلهٔ استودیو مایکروسافت در تاریخ 7 نوامبر 2006 برای کنسول اکس‌باکس 360 منتشر شد. این بازی ابتدا قرار بود به طور انحصاری برای کنسول اکس‌باکس 360 عرضه شود، اما بعدها با پیوستن استودیو لهستانی «پیپل کن فلای»، نسخه‌ای سازگار شده از بازی یک سال بعد در نوامبر 2007 برای مایکروسافت ویندوز نیز منتشر شد. دنباله‌هایی برای این بازی به نام‌های چرخ‌دنده‌های جنگ 2 (2008) و چرخ‌دنده‌های جنگ 3 (2011) نیز عرضه شده‌اند.

Gears of War تولید سال 2006 و در سبک شوتر سوم شخص میباشد. داستان اصلی بازی ، که می تواند در یک حالت تک نفره و یا مشارکتی بازی شود ، روی یک گروه از سربازان متمرکز است که در یک تلاش ناامیدانه ، آخرین مرحله برای پایان دادن به جنگ علیه یک دشمن زیرزمینی کمک می کنند تا ساکنان انسانی باقی مانده از سیاره آنها را نجات دهد. حالت چند نفره بازی به هشت بازیکن امکان کنترل شخصیت از یکی از دو جناح را در حالت های مختلف بازی آنلاین می دهد. گیم پلی بازیکنان با استفاده از پوشش و آتش استراتژیک به منظور پیروزی در جنگ ها میباشد. این بازی با موفقیت توانست بیش از سه میلیون نسخه در طی ده هفته از زمان عرضه بفروشند وبه یک موفقیت تجاری تبدیل شود.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 4 خرداد 1400

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.