ّ

دانلود ترینر بازی Car Mechanic Simulator 2021

دانلود ترینر بازی Car Mechanic Simulator 2021

شما می توانید با ترینر Car Mechanic Simulator 2021 از چیت در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Car Mechanic Simulator 2021 همراه گیم کیو باشید.

بازی Car Mechanic Simulator 2021 یک تجربه جدید در زمینه کارهای مکانیکی روی ماشین‌ها خواهد بود و می‌توانید در یک گاراژ به‌صورت نمادین کار کنید. در این گاراژ اتومبیل، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و می‌توانید امپراتوری بزرگ خود را ایجاد کنید. دستان خود را آماده کرده و قطعات مختلف را به‌سوی ماشین‌ها سرازیر کنید تا بهترین عملکرد را بتوانند در مسابقات قهرمانی از خودشان نشان دهند. بازی تجربه شبیه سازی واقع گرایانه را به شما خواهد داد و می‌توانید جزئیاتی فوق العاده از آن کسب کنید. تجربه شما، مربوط به کار روی بیش از ۴ هزار قطعه روی ۷۲ مدل ماشین خواهد بود و باید آستین‌ها را بالا زده و آماده باشید.

در بازی می‌توانید سرمایه گذاری زیادی روی فضای کاری و تجهیزات خود داشته باشید و دامنه حرکتی خود را نیز بالا ببرید. وظایف شما، روی تعمیر، تست، رنگ آمیزی، تنظیم و بازسازی قطعات خودرو استوار شده است و حتی می‌توانید فضای بزرگ‌تری را برای گاراژ خود خریداری کنید. می‌توانید ماشین را در شرایط مختلف تست کرده و اگر خوش شانس باشید، آن‌ها را در انبار خود قرار داده و قطعات آن را دوباره مورد استفاده قرار دهید. تعداد بی‌نهایتی از سفارش‌های مربوط به کار مکانیکی را دریافت خواهید کرد و می‌توانید چالش‌های بزرگ‌تری را در بازی تجربه کنید. ماموریت‌های داستانی ویژه‌ای در بازی برقرار است و هرکدام نیز مجموعه‌ای از چالش‌های منحصربه‌فرد را برای شما خواهد داشت.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.