ّ

دانلود ترینر بازی Psychonauts 2

دانلود ترینر بازی Psychonauts 2

شما می توانید با ترینر بازی Psychonauts 2 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر Psychonauts 2 همراه گیم کیو باشید.

بازی Psychonauts 2 در مورد شخصیتی به‌نام Raz است که یک آکروبات آموزش دیده و قدرتمند بوده و قرار است که در نهایت، به رویای نهایی خود مبنی بر پیوستن به سازمان بین‌المللی جاسوسی قدرتمندی به نام Psychonauts دست پیدا کند. جاسوسان خاصی در این سازمان کار می‌کنند و رهبر آن‌ها، از زمانی که از آدم‌ربایی نجات پیدا کرده است، هیچ‌گاه یک فرد یکسان نبوده است و هر بار بدتر شده است. در این بازی ترکیبی از ماموریت‌های عجیب و غریب را خواهیم داشت که با توطئه‌های مرموز ادامه پیدا کرده و یک تجربه ماجراجویانه پلتفرمر را خواهید داشت. سبک بازی سینمایی بوده و نبردهای تن به تن خواهید داشت.

بازی هیجان و خنده را به‌صورت همزمان برای شما داشته و می‌توانید راز را در سفری بزرگ همراه کنید. دوستان و دشمنان شما در تلاش برای شکست یک شرور خاص روانی هستند. یک داستان تخیلی و سینماتیک را در بازی می‌بینیم که با فتنه و طنز در هم آمیخته است و طراح بازی Broken Age نیز در آن حضور دارد. شما با استفاده از توانایی راز می‌توانید در مغز افراد نفوذ کرده و با شیاطین درونی آن‌ها مبارزه کنید. باید به خاطرات پنهان آن‌ها دست پیدا کرده و بتوانید توشه احساسی جالبی از آن‌ها دریافت کنید. بازی محیط‌های زیبا و منحصربه‌فردی هم دارد که گشت و گذار و کشف المان‌های مختلف در آن جریان دارد.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.