ّ

دانلود ترینر بازی Gas Station Simulator

دانلود ترینر بازی Gas Station Simulator

شما می توانید با ترینر بازی Gas Station Simulator از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر Gas Station Simulator همراه گیم کیو باشید.

Gas Station Simulator یک بازی شبیه سازی است که مدیریت یک ایستگاه بنزین را در اختیار شما می گذارد و شما موظف هستید هر چیزی که برای کامل کردن یک ایستگاه سوخت رسانی لازم است تهیه کنید و آن را در ایستگاه خودتان قرار دهید و به توسعه آن کمک کنید. ابتدا پمپ بنزین شما در یک صحرای بسیار خشک می باشد اما به مرور که شما پیشرفت می کنید می توانید نقاط دیگری نیز پمپ بنزین باز کنید و یا حتی بخرید. در بازی Gas Station Simulator باید یک پمپ بنزین متروکه وسط ناکجاآباد بخرید و آن را به شکوه سابق خود برسانید و یا حتی بهتر از سابق و آباد تر کنید. در خاطرتان باشد که شما می توانید ظاهر پمپ بنزین خودتان را نیز تزئین کنید تا افرادی که به سراغ شما برای زدن بنزین می آیند از دیدن نویی تجهیزات و تزئینات خوشحال شوند و بیشتر به شما سر بزنند.

اما یادتان باشد که همه پول خود را صرف ظاهر نکنید زیرا شما یک پمپ بنزین خریده اید و باید تجهیزات را به روز و نوسازی و یا حتی تعمیر کنید. یادتان باشد که هرچه میزان جذابیت پمپ بنزین خود را بیشتر کنید ، تقاضای مشتری بیشتر خواهد بود. بعدها شما می توانید علاوه بر بنزین و گازوئیل ، ماشین های شارژی تسلا را نیز شارژ کنید و زمانی که ماشین ها در حال شارژ شدن هستن می توانید مهمانان و مشتریان خودتان را در رستوران سرگرم کنید تا از این قسمت هم درآمدی حاصل کنید. ساخت و تعمیر پمپ بنزین ها یک چیز است اما نگه داری از آن و مدیریت آن چیز دیگری است و باید حسابی در کارتان دقت کنید. اگر علاقمند به مدیریت چالش برانگیز با مشتریانی که گاه پول بنزین نمی دهند و گاهی بی دلیل با شما دعوا دارند، هستید این بازی را از دست ندهید.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 9 مهر 1401

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.