ّ

دانلود ترینر بازی Deus Ex Mankind Divided

دانلود ترینر بازی Deus Ex Mankind Divided

شما می توانید با ترینر بازی Deus Ex Mankind Divided از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر Deus Ex Mankind Divided همراه گیم کیو باشید.

داستان بازی Deus Ex Mankind Divided دو سال پس از وقایع قسمت Human Revolution رخ خواهد داد. حال آدام جنسن با عواقب بعدی Aug Incident رو به رو شده است. این حادثه باعث شده تا انسان‌های تکامل یافته ماشینی که در بدن آن‌ها از ابزار مکانیکی استفاده شده است بر اثر حادثه‌ای به افرادی غیرقابل کنترل و خشن و بسیار خطرناک تبدیل شوند و آدام جنسن در شرایط بسیار خطرناکی قرار بگیرد. چرا که او در قسمت قبلی بازی پرده از اتفاقاتی بزرگ برداشت و در نهایت باعث شد تا انسان‌هایی که شبیه خودش توسط دستگاه‌های مکانیکی تکمیل شده‌اند به مرز جنون برسند و کنترلی بر روی بدن خود نداشته باشند. حال دنیا به جایی نا امن تبدیل شده است و بی‌عدالتی در گوشه و کنار کوچه‌ها و خیابان‌ها حکم‌فرمایی می‌کند.

حال مردم عادی که این ناآرامی‌ها را به خاطر وجود افراد تکامل یافته‌ای مانند آدام جنسن می‌بینند، علیه آن‌ها شورش کرده‌اند و اوضاع روی کره زمین بسیار برهم ریخته است. دوره تجدید ادبی و فرهنگی به پایان رسیده بود، حال دنیایی از اختلافات و تفرقه به وجود آمده است. این دقیقا جایی است که روایت بازی Deus Ex Mankind Divided آغاز می‌شود. پایه و اساس داستان بازی Deus Ex Mankind Divided مربوط به تفرقه‌های میان افراد عادی و انسان‌های تکامل یافته است و در این بین، گروهی که در راس قرار دارند، با تصمیمات خود شرایط را بسیار بدتر و بدتر می‌کنند. اگر بازی Human Revolution را یک اثر فلسفی خوش‌بینانه که در آن همه چیز به نفع مردم‌های مختلف بود در نظر بگیریم، بازی Mankind Divided درست برعکس چیزی قرار دارد که قبلا رخ داده است؛ جدایی، تفرقه و نابودی. مردم عادی کاملا از فرادی که حتی یک قطعه مکانیکی در آن‌ها وجود داشته باشد وحشت دارند و به سرعت آن‌ها را محکوم می‌کنند.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.