ّ

دانلود ترینر بازی Resident Evil 1

دانلود ترینر بازی Resident Evil 1

شما می توانید با ترینر بازی Resident Evil 1 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر Resident Evil 1 همراه گیم کیو باشید.

بازی Resident Evil 1 اولین قسمت از مجموعه بازی‌های رزیدنت ایول است. این بازی توسط Capcom ساخته شده است. و همچنین در سال 1996 میلادی توسط Capcom برای سیستم عامل ویندوز عرضه شد.بازیباز، کنترل یکی از شخصیت‌های گروه استارز را دراختیار دارد، که در یک عمارت هولناک گرفتار شده‌است. این عمارت پس از آنکه دکتر مارکوس ویروس تی را در محدوده کوهستان آرکلی منتشر کرد، وارد مرحله تازه‌ای شد. تمامی جانداران و ساکنان این عمارت، پس از ابتلاء به ویروس تی، به موجود مرده و محرکی به نام زامبی تبدیل شده بودند. بازیباز باید شخصیت قابل کنترل خود را از این عمارت، که مملو از این مخلوقات است، خارج سازد.

گرافیک بازی، از شخصیت‌های سه بعدی و تصاویر پیش زمینه پیش‌ساخته تشکیل شده‌است. سبک قرارگیری دوربین نیز در جای خود جالب است و دوربین، به شکلی ثابت در فواصل خاصی از جریان گیم‌پلی، شخصیت را دنبال می‌کند. حرکت دادن شخصیت نیز در این سبک از فیلم‌برداری بازی ویدئویی به شکل کنترل ثابت است و همواره و در هر نقطه قرارگیری شخصیت، حرکت توسط دسته بازی به شکلی ثابت می‌باشد. حل معماهایی در جریان بازی که از درجه سختی آسان تا بسیار دشوار هستند نیز از ویژگی‌های دیگر گیم‌پلی این بازی است. بازیباز پس از آسیب شخصیت مورد کنترل خود، می‌تواند برای بازیابی سلامتی، از گیاهان دارویی استفاده کند. گیاهانی با رنگ‌های مختلف، که هریک ویژگی درمانی خاص خود را دارند. شیوه ذخیره بازی نیز توسط یک دستگاه ماشین تحریر انجام می‌پذیرد؛ به این ترتیب که برای هر بار ذخیره بازی، نیاز به یک واحد جوهر مخصوص است. از دیگر ویژگی‌های گیم‌پلی این بازی، می‌توان به حضور و نوع دشمنان در جریان بازی نام برد.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.