ّ

دانلود ترینر بازی Prince of Persia 2008

دانلود ترینر بازی Prince of Persia 2008

شما می توانید با ترینر بازی Prince of Persia 2008 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر Prince of Persia 2008 همراه گیم کیو باشید.

اگر نسخه ی پیشین این سری را بازی کرده باشید حتما به تغییرات عمده ی این نسخه ی پی خواهید برد، یکی از عمده تغییرات، گرافیک بازی Prince of Persia است که بسیار زیبا و خوش قیافه شده است، اصلا به این فکر نباشید که با تغییر ظاهر گرافیک ، بازی افت کرده است، بلکه بسیار پویا و جالب تر شده. گرافیک بازی به قول خودمون کارتونی (Cel-Shaded) شده و این بد نیست اما شاید مورد پسند همه نباشد، نور پردازی واقعا به صورت عالی انجام شده ولی باز هم در کل دارای مشکلات و باگ هایی است که پس از گذشت چهار نسخه از بازی Prince of Persia هنوز مشکلات گرافیکی به طور کامل بر طرف نشده است ولی در کل گرافیک بازی Prince of Persia مورد پسند است.

کاراکتر اصلی بازی دیگر آن شاهزاده ای که مدت ها با شما همراه بود نیست و تغییر کرده است، کاراکتر جدید هم از کاراکتر نسخه های پیشین جوان تر و هم ورزیده تر مینمایاند، شاید سازندگان به این خاطر خواهان تغییر کاراکتر اصلی شده باشند، چون که دیگر کاراکتر قبلی پیر و فرسوده شده بود و دیگر آن شاهزاده ی نسخه ی اول نبوده. فنون مختلفی به کاراکتر اصلی اضافه شده که از بین آنها می توان به پریدن روی دیوار بدون استفاده از تکیه گاه و فقط با دست خالی، استفاده از دست غیر طبیعی برای بالا رفتن از دیوار ها و … اشاره نمود، یکی از ویژگی های جدید و مثبت بازی اضافه شدن دختری جوان با نام الیکا که همراه و یار همیشگی شما به حساب میآید است . این دو کاراکتر با همکاری و کمک به یکدیگر همدیگر را تکمیل می کنند مثلا موقعی که شما پرش ناموفقی داشتید ، یار شما با گرفتن دستهایتان شما را به بالا میکشاند.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.