ّ

دانلود نرم افزار TruckersMP

دانلود نرم افزار TruckersMP

نرم افزار TruckersMP یک لانچر اختصاصی برای بخش مولتی پلیر (بخش آنلاین) بازی Euro Truck Simulator 2 و American Truck Simulator می باشد که بعد از خرید نسخه اورجینال بازی برای وارد شدن به بخش آنلاین باید این لانچر را نصب کنید. با دانلود نرم افزار TruckersMP همراه گیم کیو باشید.

بازی Euro Truck Simulator یک بازسازی ارزشمند و طبیعی از کامیون های جاده های اروپایی می باشد. در این بازی شما در شهرهای اروپایی مختلف رانندگی خواهید کرد، شهرهای بسیار زیبایی را خواهید دید، محموله های مختلفی را بار خواهید زد و باید آنها را سر موقع به دست مشتری برسانید. بازی بر اساس طراحی ماشین های اروپایی ساته شده، تمامی کامیون ها بسیار واقع گرایانه و با جزئیات بالا و بر اساس کامیون های واقعی ساخته شده اند. محیط داخلی کامیون در دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 همه چیز مانند کامیون های واقعی شبیه سازی شده اند.پ

بازی American Truck Simulator ساخته جدید استودیو اس‌سی‌اس‌ سافت‌ور یک شبیه‌ساز تریلی‌ و کامیون است. وظیفه شما در این بازی رساندن محموله های ارسالی از نقطه‌ای‌ در آمریکا به نقطه دیگری در این کشور است. جاده‌های بازی نیز با جزئیات بسیار زیادی ساخته شده‌اند و بسیاری از اماکن و جاده‌های معروف آمریکا در بازی وجود دارند. همچنین کامیون‌ها و تریلی‌هایی از معروف‌ترین کارخانه‌های آمریکایی این وسایل نقلیه عظیم‌الجثه در بازی قرار داده شده است. از ویژگی‌های بازی می‌توان به قابلیت پشتیبانی‌ از کنترلر، پشتیبانی‌ از هدست‌های واقعیت مجازی، طراحی مرحله و اچیومنت‌های استیم اشاره کرد. جاده ها و شهرها در بازی به صورت کاملا حرفه ای و واقع گرایانه طراحی شده است بطوری که احساس رانندگی کامیون های سنگین را در آمریکا به شما منتقل می کند و این توانایی را دارد که ساعت ها شما را مشغول به خود کند.

راهنمای نصب
  • فایل Setup.exe را اجرا کنید.
  • سپس وارد بخش Settings شوید.
  • در بخش بازی مورد نظر روی دکمه Browse کلیک کنید و مسیر بازی را وارد کنید
  • سپس وارد بخش Play شوید و روی دکمه Play کلیک کنید
اطلاعات فایل

سازنده : SCS Software


ورژن : 0.2.4.4.0


حجم فایل: 133 مگابایت

باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 8 فروردین 1402

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.