ّ

دانلود آپدیت های Sekiro Shadows Die Twice

دانلود آپدیت های Sekiro Shadows Die Twice

انتقام مسیر دنیایی از خشم و خون را هموار می‌کند و این خشم تا ریختن آخرین قطره خون آرام نمی‌گیرد. میازاکی بعد از چندین نسخه فوق‌العاده از سری Dark Souls حالا ما را میهمان یکی از جدیدترین و عجیب‌ترین بازی‌های جدید خودش به نام Sekiro: Shadows Die Twice کرده است. با دانلود آپدیت های Sekiro Shadows Die Twice همراه گیم کیو باشید.

روح سری بازی Souls را نیز در آن دمیده است و شاهد نبردهای جذاب و خشن هستیم. سکیرو یک شینوبی وفادار به استادش است و جلوی چشمانش شاهد سوختن جزءبه‌جزء معبد و گروگان گرفتن استادش می‌شود و این خشمی عظیم را در او برمی‌انگیزد و با فکر انتقام راه دورودرازی برای بازپس‌گیری روزهای شیرین خود در کنار استادش پیش می‌گیرد. Sekiro: Shadows Die Twice ما را به یک دنیای خیالی از ژاپن سال‌های دور می‌برد و انتقام از سامورایی‌ها را پیش می‌کشد. استودیو From Software تمام تلاشش را برای ساخت عنوانی اکشن ماجراجویی خرج کرده است و Activision نیز آن را روانه بازارها کرده است. بازی ما را به قرن شانزدهم میلادی و دوره سنگوکو می‌برد و همان‌طور که گفتیم، کنترل یک شینوبی به نام سکیرو به ما داده می‌شود و بعد از حمله‌ای عظیم توسط گروه سامورایی‌های آشینا به معبد مقدسشان و گروگان گرفتن استاد، سکیرو به دام می‌افتد و دستش از بیخ توسط رهبر گروه دشمن قطع می‌شود.

راهنمای نصب
  • ابتدا وارد پوشه Update شوید.
  • به پوشه Update 1.03 وارد شوید و بعد وارد پوشه Update شده فایل Setup را در محل نصب بازی نصب کنید و بعد محتوای پوشه CODEX را در محل نصب بازی کپی کنید.
  • وبعد وارد پوشه Update 1.04 شود بعد وارد پوشه Update شده فایل Setup را در محل نصب بازی نصب کنید و بعد محتوای پوشه CODEX را در محل نصب بازی کپی کنید.
نکات قبل از دانلود
  • آپدیت فقط بر روی نسخه کرکی بازی نصب می شود.
  • حتما از نسخه نهایی نرم افزار WinRAR استفاده کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 3 شهریور 1398

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.