ّ

دانلود ترینر بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 1

دانلود ترینر بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 1

شما می توانید با ترینر بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر Sniper Elite Nazi Zombie Army 1 همراه گیم کیو باشید.

بازی Sniper Elite: Nazi Zombie Army در سبک سوم شخص اکشن می باشد که توسط کمپانی Rebellion ساخته و در سال 2013 منتشر شد. همانطور که می دانید، سری Nazi Zombie Army یک بسته الحاقی مستقل جدید برای بازی برنده جایزه “تک تیرانداز نخبه” به حساب می آید که دارای بخش کمپین co-op چهار نفره می باشد. در واپسین شعله های جنگ جهانی دوم، هیتلر که خود را در آستانه شکست می بیند، آخرین تیر خلاص خود را می زند و ارتشی از سربازان تبدیل شده به زامبی خود را رها می کند – یک ارتش متشکل از سوپر سربازهای زامبی که تهدیدی برای سرنگونی کل اروپا محسوب می شوند. در بازی Sniper Elite: Nazi Zombie Army شما در نقش شخصیت محبوب این مجموعه یعنی Karl Fairburne هستید که تاریخ جهان را شکل می دهد.

شما یکی از آخرین روحهای زنده در آلمان هستید، باید به صورت تیمی کار کنید یا اینکه کشته شوید. تیم شما متشکل از نخبگان تیراندازی است که با همکاری یکدیگر می توانند این مشکل را از بین ببرند. فقط یک نخبه تیرانداز می تواند در برابر ارتش زامبی نازی هیتلر مقاومت نماید. در بخش تک نفره با دشمنان گوناگونی که توسط نیروهای ماوراء الطبیعه هیتلر کنترل می شوند، روبرو می شوید و باید مهارت های تک تیراندازی خود را به آزمایش گذارید. در بخش Co-op می توانید در نقش یک افسر آلمانی ، دانشمند و یک سرباز روسی بازی کنید. موقعیت های خود را برنامه ریزی کنید، تله های خود را تنظیم کرده و موضع خود را بگیرید.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.