ّ

دانلود ترینر بازی Alan Wake Remastered

دانلود ترینر بازی Alan Wake Remastered

شما می توانید با ترینر بازی Alan Wake Remastered از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر Alan Wake Remastered همراه گیم کیو باشید.

سرانجام نسخه ریمستر و مورد انتظار بازی آلن ویک منتشر شد. این بازی یک اثر اکشن، ترسناک و شوتر است که تنها از بخش تک نفره بهره مند خواهد بود. در بازی Alan Wake Remastered شما به ماجراجویی همراه با شخصیت اصلی بازی یعنی آلن ویک خواهید پرداخت و به دنبال همسر گمشده اش، آلیس، می باشید. نسخه ریمستر این بازی دارای داستان اصلی و بازسازی شده به همراه دو توسعه دهنده آن می باشد و از کیفیت بصری ۴K بهره مند خواهد بود. این نسخه ریمستر چیزی در حدود ۱۱سال پس از انتشار نسخه اولیه فرنچایز Alan Wake منتشر شده است. کات‌سین‌های بازی هم با فناوری‌های مدرن به‌روزرسانی شده‌اند تا شاهد بهترین تجربه‌ی ممکن از Alan Wake باشیم. Alan Wake یک اکشن تریلر سینماتیک و تحسین‌شده از استودیوی رمدی اینترتینمنت است. در این بازی شخصیت Alan Wake که یک نویسنده است، به دنبال سرنوشت نامعلوم همسر خود می‌گردد.

جست‌و‌جو‌های او Wake را به Bright Falls می‌رساند. جایی که او صفحه‌های یک کتاب ترسناک که ظاهرا خودش نوشته اما به یاد نمی‌آورد را پیدا می‌کند. خیلی زود عقلانیت آلن ویک زیر سوال می‌رود. چرا که صفحه به صفحه رویدادهای این کتاب ترسناک به واقعیت تبدیل می‌شوند. حال او راهی جز مبارزه با نیروهای تاریکی به کمک یک چراغ قوه، یک اسلحه‌ی دستی و هر آنچه از مغز رو به زوالش مانده ندارد.  تغییرات حاصل از المان‌های بصری بازی را کنار بگذاریم، خوشحالم که Alan Wake Remastered وجود دارد. این بهترین نسخه از بازی رمدی است که در سال ۲۰۱۰ عرضه شد و به اندازه‌ای خوب و سرگرم کننده است که بازی Alan Wake روی ایکس باکس ۳۶۰ خوب بود. اگر هم‌اکنون نسخه کامپیوتر بازی Alan Wake را در اختیار دارید، می‌توانید از این ارتقا عبور کنید؛ بااین‌حال بهبود المان‌های بصری خوب است، اما آن‌چنان تغییر زیادی را به‌نمایش نمی‌گذارند

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.