ّ

دانلود ترینر بازی Age of Empires IV

دانلود ترینر بازی Age of Empires IV

شما می توانید با ترینر بازی Age of Empires IV از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر Age of Empires IV همراه گیم کیو باشید.

بازی Age of Empires IV دنباله یکی از محبوب‌ترین آثار استراتژیک ریل تایم است که از سال‌های گذشته عرضه شده و طرفداران بسیاری هم دارد. در نسخه چهارم همان شکوه همیشگی و نبردهای حماسی را می‌بینیم که شما را در مرکز آن‌ها قرار داده و می‌توانید از راه‌های جدید و آشنایی برای گسترش امپراطوری خود در بازی استفاده کنید. مناظر وسیع همراه با گرافیک خیره کننده ۴K را در بازی می‌بینیم که نسبت به نسخه‌های گذشته تکامل یافته است و نسل جدید بازیکنان را هم هیجان‌زده می‌کند. دوباره قرار است که به تاریخ پیوسته و در دل هشت تمدن بزرگ، نبردهای استراتژیک را تجربه کنیم. از بریتانیای کبیر گرفته تا امپراطوری بزرگ چین در این بازی وجود دارد و هرکدام سلطنت متفاوتی را در بازی رقم زده‌اند. شما هم می‌توانید با شهرسازی و مدیریت منابع، نیروهای خود را به خشکی و دریا رسانده و در چهار کمپین مجزا، بیش از ۳۵ ماموریت را تجربه کنید.

بازی تاریخ ۵۰۰ ساله را برای شما فراهم کرده است و از دوران تاریکی تا رنساس اروپا را می‌توانید تجربه کنید. باید مسیر خود را به‌سوی رسیدن به بزرگی هدایت کرده و با مهم‌ترین شخصیت‌های تاریخی همراه شوید. ماجراهای Joan of Arc را در بازی خواهیم دید که در تلاش برای شکست دادن انگلیسی‌ها است. حتی می‌توانید در نقش چنگیزخان مغول ظاهر شده و سرزمین‌های مختلفی را در آسیا فتح کنید. بازی حالت‌های مختلفی دارد و با ابزارهای خود، می‌توانید آن‌ها را سفارشی سازی کنید. جهان را به چالش کشیده و نشان دهید که می‌توانید در بازی Age of Empires IV یک رهبر واقعی باشید. تکنیک‌های مبارزه‌ای بازی گسترش پیدا کرده و هوش مصنوعی دشمنان هم می‌تواند استراتژی‌های شما را به چالش دعوت کند. بازی یک تجربه آنلاین و PvP هم دارد که همراه با هفت نفر از دوستان خود می‌توانید وارد آن شده و تجربه‌ای شگرف را تجربه کنید. بازی مکانیسم‌های جدید خود را در بخش آموزشی معرفی کرده است.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 4 تیر 1402

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.