ّ

دانلود ترینر بازی Injustice Gods Among Us

دانلود ترینر بازی Injustice Gods Among Us

شما می توانید با ترینر بازی Injustice Gods Among Us از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر Injustice Gods Among Us همراه گیم کیو باشید.

در بازی Injustice Gods Among Us سرانجام Joker به هدف خود رسید و با گذاشتن یک بمب هسته ای در مرکز شهر میلیون ها انسان را به کام مرگ کشاند. متاسفانه دو نفر از این کشته شدگان نیز جزو خانواده ی سوپرمن بودند، لوئیس لین همسرش و پسری که هنوز به دنیا نیامده بود خانواده ی سوپرمن را تشکیل می داند. که البته خانواده ی سوپرمن و مردم شهر به دست خود سوپرمن کشته شده بودند به این خاطر جوکر سوپرمن را مسموم کرده بود و تایمری که باعث فعال شدن بمب می شد در همسرش لوئیس قرار داشت. صدای خنده ی جوکر در اداره پلیس شهر گاتهام منعکس می شود و بتمن در حال بازجویی از وی است. ناگهان سوپرمن دیوار بازداشتگاه را نابود کرده و با خشمی فراوان جوکر را از روی زمین بلند می کند. جملات تحریک آمیز جوکر با سوپرمن شروع می شود و و در نهایت در چشم سوپرمن آتش خشم زبانه می زند و او دست خود را بالا می برد و در مقابل بتمن در قفسه ی سینه ی جوکر فرو می کند.

صفحه ی نمایش سیاه می شود و خنده های جوکر هم بلندی خود را از دست می دهد. سوپرمن دیگر ایمان خود را در مقابل بشریت از دست داده و یک نظام جهانی جدیدی را به وجود آورده است. نبردی بین کسانی که با حکومت سوپرمن پیمان بسته اند و کسانی که به حکومت بتمن پیوسته اند رخ می دهد. قهرمان ها در مقابل یکدیگر قرار گرفته اند و هرج مرجی به وجود آمده . باید دید پایان این درگیری مهیب کدام جناحین را پیروز می کند. داستان بازی Injustice Gods Among Us بخشی است که به طرز حیرت انگیزی بازی در آن می درخشد. نحوه روایت داستان بازی دقیقا به مانند Mortal Kombat می باشد ، جایی که بازی Injustice Gods Among Us به مانند MK با یک مقدمه ی ابتدایی بعد از مدتی فلش بکی رو به عقب می زند و نکات ناگفته ی داستان را فاش خواهد کرد. ضمن این که داستان بازی در مراحل پایانی به اوج خود خواهد رسید.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.