ّ

دانلود چیت بازی Call of Duty Vanguard

دانلود چیت بازی Call of Duty Vanguard

سری محبوب Call of Duty به یک عضو جدانشدنی از صنعت بازی‌های ویدیویی تبدیل شده‌اند و معمولاً هرسال شاهد انتشار یک شماره جدید از آن هستیم. این سری، فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرده و همواره هم موفق ظاهر نشده اما طرفداران بی‌شماری در سراسر دنیا دارد که همواره سرورهایش را پر کرده و آن را زنده نگه می‌دارند. جدیدترین عنوان معرفی‌شده با نام Call of Duty Vanguard که توسط استودیو Sledgehammer Games ساخته‌شده، بار دیگر دنیای این سری محبوب را به جنگ جهانی دوم برده و وقایع جدید و خارج از کلیشه را در آن روایت می‌کند. نسخه Alpha بازی به‌تازگی در دسترس بازیکنان قرارگرفته است. با دانلود چیت بازی Call of Duty Vanguard همراه گیم کیو باشید.

بخش داستانی بازی، نبرد را در چهار جبهه مختلف روایت کرده که هرکدام را از دید یک کاراکتر متفاوت تجربه خواهید کرد. هر شخصیت، سربازی از یک کشور در گروه متفقین هستند و عضو نیروهای ویژه محسوب می‌شوند. شخصیت‌های اصلی بازی به ترتیب لوکاس ریگز استرالیایی، آرتور کینگزلی انگلیسی، وید جکسون از ایالات‌متحده و پولینا پتروا از شوروی هستند که هرکدام نیز مهارت خاصی دارند. برای مثال پولینا یک تک‌تیرانداز ماهر بوده و آرتور عضو یگان چتربازها است. بخش داستانی این بار در نقاطی از کره زمین جریان دارد که قبلاً به آن در بازی‌هایی با تم جنگ جهانی دوم پرداخته نشده بود. در Vanguard نبردهایی را در شمال آفریقا، غرب و شرق اروپا و همین‌طور اقیانوس آرام تجربه خواهید کرد. بخش چندنفره بازی نیز دارای 20 نقشه مختلف است که 16 عدد از آن‌ها مربوط به حالت 6v6 بوده و چهار نقشه دیگر برای حالت 2v2 هستند.

در صورت ایجاد هر گونه مشکل برای اکانت مانند بن شدن ، وب سایت گیم کیو هیچ گونه مسئولیتی قبول نخواهد کرد و عواقب استفاده از چیت بر عهده خودتان می باشد.

اطلاعات فایل

ساخته شده توسط EngineOwning


نسخه : 9.78.7


حجم فایل: 5 مگابایت

باکس دانلود
دانلود با لینک مستقیم

لینک دانلود رایگان به درخواست سازنده حذف شد.


آخرین بروزرسانی : 30 خرداد 1401

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.