ّ

دانلود ترینر بازی Race Driver Grid

دانلود ترینر بازی Race Driver Grid

شما می توانید با ترینر ازی Race Driver Grid از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر Race Driver Grid همراه گیم کیو باشید.

پشت فرمان یک اتومبیل مسابقه‌ای نشسته‌اید و منتظر شروع هستید، به‌یک‌باره صدای شلیک می‌رسد و شما دیوانه‌وار پا روی پدال گاز می‌گذارید و با سرعتی استثنایی پیست را طی می‌کنید. این هیجانی است که بسیاری را دیوانه خودکرده است و حتی باعث شده است بسیاری جانشان را در این راه از دست دهند. تابه‌حال استودیوهای مختلفی به ساخت بازی‌های مسابقه‌ای پرداخته‌اند و در این میان Codemasters جلوتر از همه فرانچایز های مختلفی را به بازار عرضه کرده است. استودیو باز با بازی GRID تحولی اساسی در سری Race Driver ایجاد کرد. این سری بازی‌ها از ابتدا بانام TOCA Touring Car شناخته می‌شدند؛ ولی به‌تدریج تغییراتی در عنوان و سبک آن‌ها به وجود آمد تا این تیم بازی‌ساز پس از یک دهه، نتیجه‌ی تلاش چندین ساله‌ی خود را بگیرد. بازی Race Driver Grid در سال 2008 روانه بازار شد و توانست تغییرات زیادی در این ژانر به وجود آورد.

بازی Race Driver Grid مانند بسیاری از این عنوان این ژانر، فاقد یک داستان سینمایی است. بخش یک نفرِ آن تحت دو بخش قرار دارند و در حالت World نقش یک راننده تازه‌کار را بر عهده خواهید داشت که پست از مدتی گروهی تشکیل داده و وارد مسابقات حرفه‌ای خواهد شد. این مسابقات نیز به سه منطقه اروپا، آمریکا و ژاپن تقسیم‌بندی شده‌اند و هرکدامشان نیز سه کلاس مختلف را در برگرفته‌اند. برای پیشرفت در بازی باید شهرت بیشتری کسب کنید و سپس به سطح بالاتر خواهید رسید. سازنده‌ها این بازی را یک عنوان مسابقه‌ای توصیف کرده‌اند که در آن‌ زندگی شغلی کامل دارید و قرار است به‌آرامی به یک راننده فوق‌العاده مشهور و حرفه‌ای تبدیل شود. کم‌کم می‌توانید یک گاراژ کوچک برای خودتان دست‌وپا کنید و همچنین نظر پشتیبان‌ها را جلب کنید و همچنین راننده‌های جدیدی را استخدام کنید.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.