ّ

دانلود ترینر بازی Halo Combat Evolved

دانلود ترینر بازی Halo Combat Evolved

شما می توانید با ترینر ازی Halo Combat Evolved از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر Halo Combat Evolved همراه گیم کیو باشید.

داستان بازی Halo Combat Evolved از جایی شروع می‌شود که یک سفینه فضایی انسان‌ها پس از فرار از یک نبرد در نسخه پیشین، حالا در میان فضای بی‌پایان به یک سازه بزرگ فضایی می‌رسد. بدون شک اولین کار بررسی و وارسی این سازه است و این‌طور است که تیمی به فرماندهی کاپیتان کییس به سمت آن قدم برمی‌دارند. باکمی نزدیک شدن به این سازه، می‌فهمید که همه‌چیز فریب دشمن بوده است و حالا در چنگال کاواننت ها که دشمن قسم‌خورده بشریت هستند گیر افتاده‌اند. این افراد نیز خودشان ترکیبی از چندین نژاد دیگر فضایی هستند و با دست‌به‌یکی می‌خواهند کنترل کهکشان را از دست انسان‌ها بیرون بکشند. اینجاست که شما به همراه یار خوش‌نامتان کورتانا برای بررسی حلقه موجود فرستاده می‌شوید و باید بفهمید که این حلقه‌ها برای چه ساخته‌شده‌اند و در آخر با حقیقتی مهیب روبه‌رو خواهید شد. جدا از داستان، گیم پلی بازی در ترکیب با فضاسازی شگفت‌انگیز بازی، یک شاهکار فوق‌العاده را ارائه داده است.

بازی Halo Combat Evolved Anniversary تیر اول مایکروسافت برای ماندن بود. زمانی که تازه ندای وظیفه در حال شکل گرفتن بود، مایکروسافت نشان داد که Halo چطور می‌تواند مرزهای یک شوتر را جابه‌جا کند. اسلحه‌ی بازی هوش ازسرتان خواهند برد و تنها شاهد یک سری سلاح‌های علمی تخیل نیستیم و برای هرکدام از آن‌ها فکر و برنامه‌ای ریخته شده است. با این بازی می‌توانید دوباره بخش مولتی پلیر خاطره انگیزش را تجربه کنید و در 19 نقشه فوق‌العاده آن جولان دهید و نشان دهید که رئیس کیست. گرافیک و صدای بازی پیشرفت زیادی داشته است و اگر مایل باشید می‌توانید در حالت کلاسیک نیز بازی را تجربه کنید. این بازی مرزهای یک شوتر اول‌شخص را جابه‌جا کرد و حالا می‌توانید روی PC نیز آن را تجربه کنید. در این سبک نگاهی به Destiny 2 و 2 Mass Effect بیندازید.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 24 آبان 1400

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.