ّ

دانلود ترینر بازی Scarlet Nexus

دانلود ترینر بازی Scarlet Nexus

شما می توانید با ترینر ازی Scarlet Nexus از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر Scarlet Nexus همراه گیم کیو باشید.

اینکه انیمه ها در دنیا، طرفداران دوآتشه بسیاری دارند، امری واضح و عیان است. این سبک از کارتون‌ها، به دلیل داستان قوی و شخصیت‌پردازی‌های عمیقی که دارند، محبوبیت بسیاری داشته و معمولاً هم قسمت‌های زیادی از آن‌ها منتشر می‌شود. همین محبوبیت، پای انیمه ها را به بازی‌های ویدیویی نیز بازکرده تا طرفداران بی‌شمار آن‌ها، در بازی‌ها هم بتوانند با این سبک و سیاق سرگرم شوند. بازی Scarlet Nexus از استودیو BANDAI NAMCO عنوانی جدید در سبک اکشن و نقش‌آفرینی بوده که دنیایش را شبیه به انیمه ها ساخته است.داستان بازی در آینده‌ای دور اتفاق می‌افتد که انسان‌ها به‌صورت ژنتیکی، قدرت‌های ذهنی بسیار قوی و منحصربه‌فردی را به دست آوردند. این امر به لطف هورمونی که در مغز به وجود آمده بود، ایجاد شد.

هنگامی‌که انسان‌ها وارد این عصر جدید شدند، موجوداتی جهش‌یافته و بیگانه که از آن‌ها با نام Others یاد می‌شود وارد زمین شدند تا مغز انسان‌ها را تصاحب کنند. این موجودات به روش‌های حمله عادی مقاومت نشان داده و فقط انسان‌هایی که می‌توانستند قدرت‌های جدید ذهنی خود را ورزیده کنند، شانس مقابله با آن‌ها را داشتند. این گروه از انسان‌ها با نام Psionic شناخته می‌شوند و آخرین امید بشریت هستند. شما می‌توانید با دو کاراکتر متفاوت با نام‌های Yuito Sumeragi و Kasane Randell بازی کنید. هرکدام از آن‌ها، مسیر داستانی متفاوتی دارند و در طول بازی نیز مسیرشان با هم تلاقی خواهد کرد. فقط زمانی که هر دو سمت داستان را تجربه کنید، می‌توانید راز و رمزهای دنیای عجیب و تخیلی Scarlet Nexus که مملو از قدرت‌های ذهنی، تکنولوژی و موجودات خطرناک است را برملا کرده و کشف کنید.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.