ّ

دانلود ترینر بازی Insurgency Sandstorm

دانلود ترینر بازی Insurgency Sandstorm

شما می توانید با ترینر ازی Insurgency Sandstorm از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر Insurgency Sandstorm همراه گیم کیو باشید.

چند سال اخیر بهشت شوترهای تیمی و اول شخصی بوده است. ژانر محبوب و پرطرفداری که بازی‌های بزرگی مانند Call of Duty و Counter-Strike در آن به رقابت می‌پردازند. استودیو New World Interactive در سال 2018 یک شوتر تاکیتکال گروهی فوق‌العاده را به همت Focus Home Interactive راهی بازار کرد. بازی Insurgency Sandstorm پل بزرگی میان شوترهای واقع‌گرایانه مشابه Arma و شوترهای سرگرم‌کننده است. با چالش‌های جنگ مدرن همراه سلاح‌های جدید و موشک‌های تخریب‌گر شوید و یکی از بهترین تجارب ممکن را همراه دوستان خود سپری کنید: سنداستورم ورود به هیجان با ترمز واقعیت‌گرایی است.

همانند دیگر بازی‌های هم سبک، نقشه‌های زیادی بازی به کار گرفته‌شده‌اند تا شما نهایت لذت را از جدال‌های بازی ببرید. برعکس دیگر اسم‌های مطرح، خبری از پر شدن میزان جان نیست و گان پلی هم با تکیه‌بر واقعیت، تجربه‌ای بی‌نظیر از یک شوتر اول‌شخص را ارائه می‌دهد. در Insurgency Sandstorm نیازی به خالی کردن یک خشاب روی دشمن ندارید، تنها چند گلوله کافی است تا حریف از پا درآید. اگر از بلندی به پایین بپرید، آسیب زیادی به پاهایتان وارد می‌شود و برای چند ثانیه قادر به دویدن نیستید. اگر خشاب تمام شود، باید خودتان خشاب را عوض کنید و خبری از پر شدن به‌صورت خودکار نیست. استودیو واقعیت‌گرایی را به اوج رسانده است و حتی لگد تفنگ هم به‌صورت واقعی است و هد شات زدن به‌آسانی بازی کانتراسترایک نیست و برای همین است که امتیاز گرفتن کار چندان آسانی در بازی نیست. انواع سلاح‌ها در بازی به‌کاررفته‌اند که هرکدام، ویژگی‌های خاصی در اختیار شما قرار می‌دهند و هیجان بازی را به اوج می‌رسانند.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.