ّ

دانلود ترینر بازی Jurassic World Evolution 2

دانلود ترینر بازی Jurassic World Evolution 2

شما می توانید با ترینر بازی Jurassic World Evolution 2 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر Jurassic World Evolution 2 همراه گیم کیو باشید.

دایناسورها خزندگانی غول‌پیکر ماقبل تاریخ بوده که قبل از انسان‌ها، بر کره زمین پادشاهی می‌کردند و در رأس هرم غذایی قرار داشتند. برخورد شهاب‌سنگی بزرگ به زمین نسل این موجودات را منقرض کرد و امروزه فقط فسیل و استخوان از آن‌ها باقی‌ مانده است. یکی از فیلم‌های موفق سینمایی با نام پارک ژوراسیک، نظریه‌ای تخیلی را برای بازگرداندن این خزندگان به زندگی، به تصویر کشید و به‌سرعت به یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های اکشن و علمی تخیلی دوران خود تبدیل گشت و شماره‌های بعدی آن نیز ساخته شدند. بازی Jurassic World Evolution 2 از استودیو Frontier Developments عنوانی جدید بر مبنای دنیای همین سری فیلم‌ها بوده که در آن باید پارک ژوراسیک شخصی خودتان را بسازید. شماره دوم بازی ادامه مسیر را به‌خوبی طی کرده و بر ریشه‌های محکمی که نسخه اول بازی در سال 2018 معرفی کرد، بنا شده است.

بخش داستانی بازی این بار ماجراهای پس از فیلم Fallen Kingdom را دنبال می‌کند که در آن باید دایناسورهایی که در سرتاسر کره زمین رها شده‌اند را پیدا کرده و دوباره در مکانی محافظت‌شده و امن گردآوری کنید. در طول این مسیر کنار کاراکترهای آشنا و معروف فیلم قرار می‌گیرد. گیم پلی بازی در سبک شبیه‌ساز ساخت‌وساز بوده و در آن باید پارک ژوراسیک شخصی خود را با تمامی جزییات، ساختمان‌ها و تجهیزاتش بسازید. در این شماره به ابزارهای بیشتر و دقیق‌تری دسترسی دارید و همچنین ساختمان‌های تازه‌ای برای بنا کردن موجود هستند. لوکیشن‌های موجود برای ساخت‌وساز نیز گسترده‌تر شده و در جنگل‌های انبوه، سرزمین‌های بیابانی و یا محل‌های ساحلی می‌توانید ساخت‌وساز کنید. علاوه بر این بیش از 75 گونه جدید از دایناسورها را می‌توانید به کمک مهندسی بیولوژیکی بازسازی کرده و از زنده شدن و تعامل آن‌ها با محیط و سایر دایناسورها لذت ببرید.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.