ّ

دانلود ترینر بازی Driver Parallel Lines

دانلود ترینر بازی Driver Parallel Lines

شما می توانید با ترینر بازی Driver Parallel Lines از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر Driver Parallel Lines همراه گیم کیو باشید.

Driver Parallel Lines – درایور خطوط موازی یک بازی ماشین مسابقه ای، اکشن و تیراندازی سوم شخص می باشد که توسط Reflections Interactive توسعه و توسط Ubisoft در سال 2007 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه چهارمین سری از بازی های Driver بوده و شخصیت اصلی شخصی به نام TK است. اسنثنا در این نسخه جان تنر به عنوان شخصیت اصلی نبوده و داستان مربوط به یک جوانی بوده به دنبال انتقام از باندی است که او با آنها کار کرده و خیانت شده است. بازی در دوره 1978 تا 2006 تنظیم شده و دوران قبل و بعد از زندان شخصیت اصلی را بازی می کنید.

با توجه به عملکرد نامناسب Driver 3 در بخش پیاده روی این بار تمرکز بیشتر بر رانندگی بوده در حالی از سبک قبلی در حال استفاده می باشد. از زمانی که این 18 ساله بودید به خاطر جرم و جنایت مرتکب نشده به 28 سال زندان محکوم شدید و در سال 2006 آزاد شده و دنبال انتقام با مهارت رانندگی از اداره پلیس هستید. تمام ماموریت های شما به صورت رانندگی و با ماشین بوده ولی هنوز مانند سری GTA می توانید پیدا شوید. ولی لزومی برای پیاده شدیدن ندارید، جز خرابی ماشین یا سرقت ماشین دیگران باشد. البته تا آن زمان می توانید پلیس را مشت خود زنده و اسلحه های آنها را بردارید تا بتوانید در نبردهای پیاده با آنها مبارزه کنید.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.