ّ

دانلود ترینر بازی Sherlock Holmes Chapter One

دانلود ترینر بازی Sherlock Holmes Chapter One

شما می توانید با ترینر بازی Sherlock Holmes Chapter One از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر Sherlock Holmes Chapter One همراه گیم کیو باشید.

Sherlock Holmes Chapter One یک بازی جنایی و ماجرایی جهان باز است که شما را در نقش کارآگاه افسانه‌ای یعنی شرلوک هلمز قرار می‌دهد. Sherlock Holmes Chapter One یکی از جدیدترین و بهترین اقتباس‌ها از ماجراجویی‌ها و شخصیت شرلوک هلمز است که توسط استودیو بازی‌سازی Frogwares در حال تولید است. شرلوک در جدیدترین ماجراجویی‌هایش تنها نیست و از همراهی و حمایت دوستی مرموز به نام جان بهره‌مند است. تصمیمات و رفتار شما در این عنوان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به نوعی استایل و سبک بازی شما را شکل می‌دهد. می‌توانید از راه سخت و خشن پروسه تحقیقات را دنبال کرده و با زور بازو و تهدید مشکلات را حل کنید و یا روش طولانی‌تر و آرام‌تر را سرلوحه کار خود قرار داده و با تحقیقات همه‌جانبه نقاط ضعف و آسیب‌پذیری‌های دشمنان خود را کشف کرده و در مناسب‌ترین زمان ضربه نهایی را وارد کنید! مهارت تحقیق و غریزه کنجکاو نقش مهمی در موفقیت شما ایفا می‌کند.

روند بازی کاملاً جنایی و دشوار است به‌گونه‌ای که از جایی که هیچ انتظاری ندارید سرنخ‌های مهمی کشف خواهید کرد! به عنوان یک کارآگاه وظیفه دارید تا تمام شهر را به دنبال سرنخ‌ها بگردید و از هر شایعه و مدرکی برای ایجاد یک پرونده محکم و قطعی استفاده کنید. اسلحه‌ها ساده‌ترین و سرراست‌ترین راه برای نابودی دشمنان و متهمان هستند اما راه‌های بهتری هم وجود دارد. به عنوان مثال می‌توان از امکانات موجود در محیط برای کشتن و نابود کردن متهمان استفاده کرد. در صورت استفاده از این روش کسی به شما شک نخواهد کرد و دستانتان نیز به خون کسی آلوده نخواهد شد. بازی Sherlock Holmes Chapter One در قرن 19 میلادی و در یک جزیره مدیترانه‌ای بسیار زیبا روایت می‌شود که با مشکلات و فسادهای سازمان‌یافته دولتی دست و پنجه نرم می‌کند. ساکنان این جزیره افرادی با رسوم خاص و عجیب هستند که از ارتباط با خارجی‌ها و غریبه‌ها دوری می‌کنند. همین مورد روند تحقیقات و به دست آوردن سرنخ‌ها را با مشکل مواجه می‌کند.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.