ّ

دانلود ترینر بازی Castlevania Lords of Shadow Mirror of Fate

دانلود ترینر بازی Castlevania Lords of Shadow Mirror of Fate

شما می توانید با ترینر Castlevania Lords of Shadow Mirror of Fate Trainer از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر Castlevania Lords of Shadow Mirror of Fate همراه گیم کیو باشید.

داستان بازی Castlevania Lords of Shadow Mirror of Fate مربوط به وقایع بعد از نسخه ی اول، یعنی Lords of Shadow می شود. اگر به یاد داشته باشید در نسخه ی اول گابریل بلمونت در حالی که با هدف نجات همسرش در برابر اربابان سایه قرار می گیرد، اما در پایان جزایش تبدیل شدن او به یک دراکولاست. اما فقط این نیست. گابریل و ماری (همسر گابریل) صاحب فرزندی پسر به نام Trevor شده بودند که گابریل از حضور آن مطلع نبود. بنا به پیش بینی های Brotherhood of Light ترور نزد این انجمن پرورش یافت تا از پدرش به دور باشد. سال ها بعد پسر ترور یعنی سایمون بلمونت هم متولد می شود. سایمون در کودکی پدر و مادرش را در اثر حمله ی نیرو های دراکولا از دست می دهد و اینجاست که Simon تصمیم به انتقام می گیرد.

اما این فقط داستان بازی Castlevania Lords of Shadow Mirror of Fate HD نیست. این در حالیست که Alucard یکی از مرموز ترین شخصیت های کسلوانیا هم به نیت نجات سرنوشت خود قصد جان دراکولا را می کند. خط داستانی مربوط به آلکارد و سایمون به موازات یکدیگر و در یک بازه ی زمانی پیش می رود و همین موضوع بهانه ای است تا با روایت داستان بازی از دو بُعد متفاوت تا حد ممکن حفره های داستانی برطرف شود که در رسیدن به این هدف، بازی عملکرد مثبتی داشته. از طرفی دیگر با یک فلش بک خط داستانی مربوط به ترور شروع می شود. به دست گرفتن سه تن از قدرتمند ترین و نامدار ترین کاراکتر های سری کسلوانیا یکی از بهترین اتفاقات برای طرفداران Castlevania می باشد. شخصیت پردازی هر یک از این سه نفر هم به نحو احسن صورت گرفته و حضور پر رنگ این سه نفر و دنبال کردن چالش های هر یک از آن ها، می تواند سرپوشی بر داستان کلیشه ای این بازی باشد.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.