ّ

دانلود ترینر بازی Halo Wars Definitive Edition

دانلود ترینر بازی Halo Wars Definitive Edition

شما می توانید با ترینر Halo Wars Definitive Edition از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر Halo Wars Definitive Edition همراه گیم کیو باشید.

سری بازی های Halo Wars یک اسپین آف از سری بازی های شوتر اول شخص به نام Halo است که همیشه انحصاری Xbox و نماد آن بوده‌اند. این بازی به عنوان اولین نسخه هیلو با سبک RTS اولین بار سال 2009 برای PC و کنسول های میکروسافت منتشر شد و طرفداران زیادی را برای خود جذب کرد. نسخه Definitive Edition با بهبودی‌های فراوان هم اکنون بر روی استیم عرضه شده، البته متاسفانه کسانی که بازی را از فروشگاه ویندوز خریداری کنند قابلیت بازی با افرادی که از استیم بازی را خریداری کرده اند ندارند. از تغییرات بازی می‌توان به بهبودهای گرافیکی، اچیومنت های جدید و اضافه شدن تمام آپدیت ها و بسته‌های الحاقی که درگذشته برای بازی منتشرشده‌اند اشاره کرد. هیلو وارز در آن زمان اولین نسخه از هیلو بود که توسط استدیو دیگری غیر از Bungie (خالق هیلو) ساخته میشد. کر ساخت آن با استدیو سازنده سری Age of Empires یعنی Ensemble Studios بود.

البته در نسخه دوم سازنده بازی عوض شد و جای آن را Creative Assembly مشهور گرفت که کار نسخه ریمستر را نیز بر عهده داشتند. از چالش هایی که استدیو برای ساخت نسخه اول داشتند میتوان به طراحی کنترل یک عنوان Real-Time Strategy برای کنسول ها بود که به خوبی آن را انجام دادند و بازی به پرفروش‌ترین بازی سبک RTS در میان کنسول ها تبدیل شد و نقدهای بسیار مثبتی نیز از طرف منقدین دریافت کرد که آن را به یک موفقیت کامل برای مایکروسافت تبدیل کرد! داستان بازی ربطی به عنوان‌های قبلی و داستان مستر چیف ندارد و به قبل از اتفاقات آن می‌پردازد. خوشبختانه داستان بازی به خوبی روایت می‌شود و مشکلی ندارد. یکی دیگر از نکات جالبی که در بازی مشاهده می‌شود بالانس عالی بازی است. به عنوان مثال تمامی وسایل و افراد کنترل آن‌ها را بر عهده دارید با استفاده هستند و شخص یا وسیله‌ای از بقیه قدرتمندتر نیست.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.