ّ

دانلود ترینر بازی Return to Castle Wolfenstein

دانلود ترینر بازی Return to Castle Wolfenstein

شما می توانید با ترینر Return to Castle Wolfenstein از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر Return to Castle Wolfenstein همراه گیم کیو باشید.

بازی Return to Castle Wolfenstein بار دیگر شما را به قلعه فلفنشتاین خواهد برد و می‌توانید این اثر تحسین شده را این‌بار با سیستم گرافیکی بهتر، بافت و صدای عالی‌تر و همچنین سیستم گیم‌پلی بهبود یافته تجربه کنید. از بهترین ویژگی‌های بازی می‌توانیم به پشتیبانی از سیستم‌های ۶۴ بیتی توسط این بازی اشاره کنیم که صفحه‌ی عریض مانیتور را همراه با موتور صوتی بهتر فراهم خواهد کرد. شما در این بازی می‌توانید مدل‌های جدید سلاح‌های بازی را با کیفیت HQ تجربه کنید و حتی محیط‌ها و شخصیت‌ها نیز علیرغم داشتن بافت گرافیکی بهتر، هنوز هم به سبک و جو اصلی بازی وفادار مانده‌اند. المان‌های موجود در بازی سبب شده است که آدرنالین بالایی را در تجربه این اثر شاهد باشیم و شما می‌توانید همان سیستم همیشگی و جذاب را در این اثر داشته باشید. سلاح‌های بازی ویژگی‌های متعادلی دارند و تعمیرات اساسی هم روی برخی از آن‌ها صورت گرفته است. در بازی Return to Castle Wolfenstein قرار است که همان داستان همیشگی را در بازی تجربه کرده و قلعه‌ی فلفنشتاین را زیر و رو کنیم.

بازی سرتاسر نوستالژی است و می‌توانید موسیقی باکیفیت را در خلال تجربه‌ی خود داشته باشید. همان لوگوهای همیشگی همراه با تانک‌ها و سلاح‌ها را در بازی داریم و می‌توانید تجربه‌ کننده‌ی یک اکشن و شوتر هیجان انگیز باشید. بازی چالش‌های همیشگی را به همراه دارد و می‌توانید برای این صنعت بازی‌های ویدیویی نیز از آن لذت ببرید. چالش‌های سخت اما لذت بخش بازی کماکان وجود دارد و شما را به یک ماموریت هیجان انگیز دعوت می‌کنند. بازی Return to Castle Wolfenstein در جنگ جهانی دوم جریان دارد و در حالی که تمامی ملت‌ها در حال سقوط هستند، هیملر به‌عنوان رئیس SS، حمایت کامل هیتلر را دریافت کرده و قصد دارد که ارتش خود را برای نابودی یکباره و همیشگی متفقین راهی کند. شما یک ماموریت شدیدا سخت در بازی داریم و باید هیملر را متوقف سازید. بازی نبردهای همیشگی بازگشت به قلعه فلفلنشتاین را برای شما خواهد داشت و می‌توانید یک تجربه‌ی تاریک و در عین حال نوستالژیک در بازی داشته باشید.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.