ّ

راهنمای قدم به قدم بازی God of War

راهنمای قدم به قدم بازی God of War

شما با این مقاله راهنمای قدم به قدم می توانید تمام مراحل را بدون مشکل انجام دهید. با راهنمای قدم به قدم بازی God of War همراه گیم کیو باشید.

God of War یک بازی ویدیوئی به سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط استودیو سنتا مونیکا توسعه یافته و به‌وسیلهٔ سونی اینتراکتیو انترتینمنت عرضه شده‌ است. این بازی هشتمین نسخه از مجموعه بازیهای‌ خدای جنگ به‌ شمار می‌رود و دنباله‌ای بر نسخه خدای جنگ 3 در سال 2010 محسوب می‌شود. خدای جنگ در 20 آوریل 2018 برای پلی‌استیشن 4 عرضه شد و نسخه کامپیوتر در ژانویه 2022 منتشر شده است. برخلاف بازی‌های پیشین که مبتنی بر افسانه‌های یونانی بودند، این قسمت با افسانه‌ای از نورس الهام گرفته شده‌ است و بیشتر رویدادهای آن در اسکاندیناوی باستان در قلمروی میدگارد واقع شده‌ است.

اطلاعات فایل

منبع : par30games


کیفیت ویدیو: 720p

باکس دانلود
دانلود با لینک مستقیم – قسمت 1 دانلود با لینک مستقیم – قسمت 2 دانلود با لینک مستقیم – قسمت 3 دانلود با لینک مستقیم – قسمت 4 دانلود با لینک مستقیم – قسمت 5 دانلود با لینک مستقیم – قسمت 6 دانلود با لینک مستقیم – قسمت 7 دانلود با لینک مستقیم – قسمت 8 دانلود با لینک مستقیم – قسمت 9 دانلود با لینک مستقیم – قسمت 10 دانلود با لینک مستقیم – قسمت 11 دانلود با لینک مستقیم – قسمت 12 دانلود با لینک مستقیم – قسمت 13 دانلود با لینک مستقیم – قسمت 14 دانلود با لینک مستقیم – قسمت 15 دانلود با لینک مستقیم – قسمت 16 دانلود با لینک مستقیم – قسمت 17 دانلود با لینک مستقیم – قسمت 18 دانلود با لینک مستقیم – قسمت 19 دانلود با لینک مستقیم – قسمت 20 دانلود با لینک مستقیم – قسمت 21 دانلود با لینک مستقیم – قسمت 22 دانلود با لینک مستقیم – ماموریت های Ivaldi دانلود با لینک مستقیم – غول های مخفی دانلود با لینک مستقیم – باس های مخفی Valkyrie و آموزش Muspelheim دانلود با لینک مستقیم – بخش Muspelheim Trials

آخرین بروزرسانی : 6 فروردین 1402

پسورد فایل : www.gameq.ir

برچسب ها :

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.