ّ

دانلود ترینر بازی Stronghold Crusader 1

دانلود ترینر بازی Stronghold Crusader 1

شما می توانید با ترینر Stronghold Crusader 1 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Stronghold Crusader 1 همراه گیم کیو باشید.

جامعه گیمری که الآن وجود دارد از یک سری تجربه‌ها به دورمانده است. زمانی که تمام مدرسه در مورد بازی تازه‌ای به نام جنگ‌های صلیبی صحبت می‌کردند. بازی که پر از شخصیت‌های کاریزماتیک و هیجانی خاص بود. الحق که دوبله فارسی بازی یک پله آن را از نسخه اصلی بهتر کرده بود و جمله «سرباز کمان دار عرب» با روح و روان ما بازی می‌کرد. استودیو FireFly Studios بعد از انتشار نسخه اول بازی جنگ ‌های صلیبی تصمیم گرفت تا ریمستر آن را به بازار عرضه کند و این‌طور بود که بازی Stronghold Crusader با افزودن لردهای جدید و گرافیکی به‌مراتب بهبودیافته به بازار راه پیدا کرد. بازی Stronghold Crusader از بخش‌های مختلف تشکیل‌شده است.

از سویی باحالت داستانی و کمپین آن می‌توانید هر بار با یک چالش تازه مواجه شوید. ممکن است در یک بازی جلوی شخصیت سلطان بازی کنید و به‌راحتی او را شکست دهید یا در بازی بعدی، خلیفه کل پادشاهی‌تان را به آتش بکشاند. اگر بخش داستانی بازی برای شما کافی نباشد، می‌توانید خود را با چند لرد و سلطان هم‌دست کنید و سپس علیه چند پادشاهی دیگر بجنگید. روند بازی مانند تمام عنوان‌های استراتژیک پیش می‌رود. باید ابتدا منابع کافی مانند سنگ و چوب به دست بیاورید و سپس به ساخت سرباز و تزئین کردن قلعه بپردازید. جدا از ساخت سربازان خبره، ساخت یک قلعه دفاعی هم اهمیت بسیار بالایی دارد. وقتی‌که دشمن حمله می‌کند، می‌توانید از تیر و کمان دارهای روی برج‌ها استفاده کنید یا حتی روی آن‌ها قیر بپاشید و آتششان بزنید. همه این کارها در بازی قابل انجام است و همین تجربه بسیار لذت بخشی را ایجاد کرده است.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.