ّ

دانلود ترینر بازی Stronghold 2

دانلود ترینر بازی Stronghold 2

شما می توانید با ترینر Stronghold 2 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Stronghold 2 همراه گیم کیو باشید.

Stronghold 2 با مردم روستای خود با مهربانی رفتار کنید ، یا از آن ها مالیات بگیرید یا حتی شکنجه شان کنید . می توانید مجرمان را اصلاح کنید تا دوباره به یک روستایی خود و زحمتکش تبدیل شوند یا که آن ها را به اعدام محکوم کنید . می توانید فقط به فکر منافع خودتان باشید و به مردم اهمیتی ندهید ، یا که انتخاب کنید ضیافتی باشکوه و سخاوتمندانه برگزار کنید تا مردم را خوشحال کنید . بازی Stronghold 2 به بازیکن ها اجازه می دهد که یکی از بهترین گیم پلی های سبک زندگی در قلعه را تجربه کنند . شما در پیشبرد و نحوه ی حکومت خود آزادی عمل بالایی خواهید داشت ، می توانید تلاش کنید یک زندگی زیبا و باآرامش را برای روستایی ها بسازید یا که با سنگدلی با آن ها رفتار کنید ، می توانید عدالت را برایشان برقرار کنید یا که کاری کنید همه شان سوء تغذیه بگیرند.

در سر تا سر جهان این بازی پادشاهان و فرماندهان مختلفی حکومت را به دست گرفته اند ، در حالی که بیشترشان شایستگی لازم را ندارند و بیش از اندازه جاه طلب هستند ، بنابراین وظیفه ی شما به عنوان یک پادشاه لایق و شایسته این است که به مقابله با آن ها بپردازید و مردم سرزمین های مختلف را از چنگال ظلم آن ها نجات دهید . این عنوان دنباله ای بر بازی تحسین شده ی Stronghold می باشد و سعی کرده با حفظ عناصر جذاب و گیم پلی آن ، یک سری تغییرات در آن ایجاد کرده و ویژگی های جدیدی را به آن بیاورد . این بازی شامل سیستم های اقتصاد ، جنگ ، محاصره ، جرم و قضاوت و یک سری رویداد قرون وسطایی می شود که همگی شان طراحی بسیار عمیق و پیچیده ای دارند.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.