ّ

دانلود ترینر بازی Stronghold Legends

دانلود ترینر بازی Stronghold Legends

شما می توانید با ترینر Stronghold Legends از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Stronghold Legends همراه گیم کیو باشید.

Stronghold Legends یکی از بازی های سبک شبیه ساز و استراتژیک است که توسط کمپانی FireFly Studios طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . به عنوان شخصیت های فانتزی در طول تاریخ سفر کنید . ویرایش جدیدی که به تازگی با نام Steam Edition منتشر شده است سه جناح و محتوای منحصر به فرد جدیدی را شامل می شود . بازی به عنوان شاه آرتور و شوالیه ها به دور یک میز گرد ، تصمیم با شماست که با Vlad Dracula متحد شوید و جهان را به تاریکی بدل کنید و یا با جنگ های شجاعانه ، حماسه آفرینی کنید . با استفاده از جادوهای قدرتمند می توانید قلعه ، جانوران افسانه ای و واحدهای قهرمان افسانه ای را بسازید و یا نابود کنید.

در این نسخه برای اولین بار از فرهنگ عامه قرون وسطی و سحر و جادو الهام گرفته شده است . بازی Stronghold Legends با محیط قلعه های جدید ، چالش های منحصر به فرد و گیم پلی جذاب بازگشته است . در این نسخه علاوه بر بخش تکنفره ، شاهد بخش مولتی پلیر خواهیم بود که بازی تا 4 بازیکن را پشتیبانی کرده و این امکان برای شما فراهم کرده است تا با یکدیگر متحد شده و با استفاده از منجنیق ، اژدها و غول های یخی دشمن را به زانو درآورید . این نسخه به طور انحصاری برای شبکه Steam طراحی و ساخته شده است که در آن شاهد Steam multiplayer ، اچیومنت ، نقشه های جدید ، یک کتاب دیجیتالی ، کارت و تمام DLC های مبارزات خواهیم بود . گرافیک و گیم پلی بهبود یافته ، وجود شخصیت های محبوب مانند شاه آرتور ، فرماندهی جانوران افسانه ای ، سه جناح های قابل پخش و دسترسی به تمام تجهیزات ، جادوگران قدرتمند مانند مرلین و امکان مبارزه به صورت آنلاین تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است .

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

3 دیدگاه ثبت شده، نظر تو چیه؟

.
  • نوید

    10 مرداد 1402 16:48

    سلام ، من بعد از ورود به بازی ترینر رو اجرا می کنم و وقتی کلید ها رو میزنم صدای انفجار میاد ولی مثلاً کاپ اضافه نمیشه و بعد چند ثانیه بازی هنگ می کنه.از نسخه دوبله فارسی شما استفاده می کنم.چه جوری مشکلم حل میشه؟

    • fattah

      10 مرداد 1402 23:27

      سلام
      ترینر با ورژن بازیتون سازگار نیست از ترینر دیگه ای استفاده کنید.

    • حامد فرجی

      17 شهریور 1402 12:37

      منم گاهی به این مشکلا میخوردم. تو Properties بازی رو روی Run As Administrator تنظیم کن و در تب Compatibility تیک گزینه‌ی Run this program in compatibility mode for رو فعال کن و بذار روی یه ویندوز دیگه مثلا ویندوز7 شاید مشکلت حل شد!.