ّ

دانلود ترینر بازی Dead Island 1

دانلود ترینر بازی Dead Island 1

شما می توانید با ترینر Dead Island از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Dead Island 1 همراه گیم کیو باشید.

Dead Island 1 یک بازی اکشن بقا و وحشت اول شخص با عناصر RPG است. این بازی توسط استودیو Techland با همکاری شرکت Deep Silver ساخته شده است. داستان در یک جزیره گرمسیری که از جهان جدا افتاده است، واقع می شود، جایی که در آن همه گیری زامبی ها گسترش یافته است. بازی جزیره مرده (Dead Island) برای رایانه های شخصی ، X360 و PS3 یک بازی اکشن دلخراش است که در آن شما جهان را از نگاه اول شخص تماشا می کنید. جذابیت اصلی بازی این است که به شما اجازه می دهد در نبردهای متعدد و فوق العاده دیدنی با ارواح شرکت کنید. در پشت این بازی استودیوی لهستانی Techland قرار دارد که با بازی هایی مانند Call of Juarez ، Chrome و … در بین بازی های سبک اکشن معروف است.

در بازی جزیره مرده 1 (Dead Island 2011) برای کامپیوتر، X360 و PS3 بازیکن نقش یکی از چهار شخصیت را بازی می کند که از نظر جنسیت، ظاهر و ویژگی ها با هم تفاوت دارند. قهرمان شما در محاصره افرادی که مطمئن هستند قرار است هر لحظه به اجساد زنده تبدیل شوند، از خواب بیدار می شود. یادآوری اینکه چگونه و توسط چه کسانی گزیده شده اید آسان نیست. به نظر می رسد که این جزیره، بهشت واقعی روی زمین که در جایی نزدیک کشور پاپوآ گینه نو واقع شده است که توسط زامبی ها تصرف شده است. آنها از کجا آمده اند؟ ناشناخته است فقط یک واقعیت واضح است: شما سعی کرده اید زنده بمانید و به افراد دیگر در این زمینه کمک کنید.راه رسیدن به این هدف ساده نیست زیرا این راه مملو از دشمنان مرده یا افرادی که مایل به استفاده ناعادلانه از شرایط هستند، می باشد.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.