ّ

دانلود ترینر بازی Call of Juarez 1

دانلود ترینر بازی Call of Juarez 1

شما می توانید با ترینر Call of Juarez 1 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Call of Juarez 1 همراه گیم کیو باشید.

Call of Juarez 1 یک بازی اکشن تیراندازی ماجراجویی مبتنی بر غرب وحشی می باشد که توسط Techland توسعه و توسط Ubisoft در سال 2006 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه اولین سری از بازی های Call of Juarez بوده و شباهت زیادی نیز به گیم Gun که داستان آن در غرب وحشی خطرناک و بی رحم تنظیم شده است. ماجرای دو شخصیت به نام بیلی یک پسر جوان و ری یک فرد هفت تیرکش سابق را دنبال خواهید کرد. هر شخصیت دارای تفاوت هایی از نظیر گیم پلی و توانایی ها منحصر به فرد خود بوده که ری اغلب در تیراندازی های آزاد شرکت می کند، در حالی که بیلی ترجیح می دهد به صورت مخفیانه از دشمنان عبور کند. بازی ندای خوارز دارای تعداد زیادی ماموریت متنوع مانند تعقیب گریز با اسب، تیراندازی در خیابان های شهر، ردیابی محکومین فرار و .. می باشد.

همچنین دارای یک زرادخانه بزرگی از سلاح های همان دوره مانند هفت تیر یا شات گان و قابلیت استفاده از دو سلاح همزمان را نیز دارای هستید. در بازی تعدادی از شخصیت های شناخته شده از کتاب یا فیلم مربوط به غرب وحشی نیز حضور دارند که باعث افزایش جذابیت خواهند شد. بیلی سندل جوانی که از شهر به خاطر ضرب و شتم هر روز پدرش فرار می کند و به دنبال راهی برای پیدا کردن یک گنج مخفی در خوارز می شود. افسانه ای قدیمی که جست و جوی او نتیجه ای نداشت و نا امید برای دیدار مادرش به زادگاه خود برمی گردد. یکی از دیگر شخصیت که عموی بیلی بوده به نام ری مک کال، زمانی یک اسلحه کش ترسناک و بی رحم که از بیست سال خلاف تصمیم گرفت دیگر خونی نریزد و به جای آن به کشیش شده است. هنگامی که بیلی قصد دارد مخفیانه دوست قدیمی اش سوزی را ملاقات کند، او را در روستا تعقیب می کند و از شانس بدش شاهد قتل پدر و مادرش می شود. Billy Candle وقتی به مزرعه می رسد می بیند که آتشی بزرگ مزرعه را فرا گرفته، در این حین ری نیز برای کمک به سمت مزرعه می رود.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.