ّ

دانلود ترینر بازی Call of Juarez Bound in Blood

دانلود ترینر بازی Call of Juarez Bound in Blood

شما می توانید با ترینر Call of Juarez Bound in Blood از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Call of Juarez Bound in Blood همراه گیم کیو باشید.

دو برادر، ری و توماس تفنگ‌هایشان را به هم نشانه رفته‌اند و ماریسا در نزدیکی توماس ایستاده است. ری: «من دوست داشتم و تو به هم دروغ گفتی. هر جفت تون. به هم خیانت کردین». در همان نزدیکی ولیام سر در گریبان گرفته و زیر لب زمزمه می‌کند که چطور عشق به یک زن و طلا، خانوادهٔ آن‌ها را نابود کرده است. صفحه تاریک می‌شود و تنها صدای گلوله و فریاد ماریسا شنیده می‌شود. به دو سال قبل یعنی 1864 برمی‌گردیم، ری و توماس از جبههٔ جنگ داخلی فرار می‌کند تا به کمک خانواده‌شان بروند. کلنل بارنزبی به دنبال آن‌ها است. هنگامی که ری و توماس به خانه می‌رسند، می‌بیند که مادرشان مرده است و برادر کوچک‌ترشان، ویلیام در کنار او نشسته. آن‌ها قسم می‌خورند تا انتقام بگیرند و دوباره خانهٔ خود را بسازند.

بازی Call of Juarez Bound in Blood در سال 2009 در سبک تیراندازی وسترن ساخته شد. بازی به نسخهٔ اورجینال خود یعنی Call of Juarez پایبند بوده و در همان سبک و سیاق است. بازی توسط Techland طراحی و شرکت Ubisoft آن را برای کنسول‌های مختلف و مایکروسافت ویندوز منتشر کرده است. فضای بازی اکثراً دو شهر لس‌آنجلس و مکزیک را نمایش می‌دهد. ری و توماس کاراکترهای اصلی بازی هستند که تفنگ‌های مختلفی دارند. آن‌ها باید از دشمنان خود فرار کنند یا با آن‌ها روبه‌رو شده و جان سالم بدر ببرند. در همین حواشی آن‌ها با دختری به نام ماریسا آشنا می‌شوند که علاقه به او باعث اختلاف دو برادر می‌شود. ری از اهالی مکزیک دربارهٔ طلاهای آزتک‌ها می‌شنود و به دنبال راهی است که بدون گیر افتادن طلاها را به دست بیاورد. نظرات مثبتی دربارهٔ بازی وجود دارد به خصوص دربارهٔ داستان آن، مکانیسم تیراندازی، لهجهٔ وسترنی کاراکترها و وجود حالت چندنفری (مولتی پلیر) در بازی؛ درعین‌حال منتقدان گفته‌اند، طراحی هر مرحله تکراری است و حرکات دشمنان مصنوعی به نظر می‌رسد. با این تفاسیر، بازی فروش خوبی در جهان داشته است.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.