ّ

دانلود ترینر بازی Dead Island Riptide

دانلود ترینر بازی Dead Island Riptide

شما می توانید با ترینر Dead Island Riptide از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Dead Island Riptide همراه گیم کیو باشید.

Dead Island یک عنوان مهیج و جذاب بود که با حمایت و توسعه استودیو بازی سازی Techalnd همراه شد و در سپتامبر سال میلادی توسط کمپانی Deep Silver منتشر گردید. به یک کلام می توانم بگم که Dead Island یک عنوان در سبک اکشن می باشد که طعم مرگ و ترس را برای گیمر ها در نسخه اولبه خوبی هرچه تمام تر تزریق کرد. به گفته سازندگان، نسخه جدید این بازی 2 Dead Island نخواهد بود بلکه نام نسخه جدید این بازی Dead Island: Riptide یا به عبارتی جزیره مردگان: خروش آب خواهد بود که دارای بعدی کاملا متفاوت است. در راستای این حرف می توان گفت که نسخه جدید عنوان ترسناک Deep Silver از اکشن زیادی برخوردار است.

اگر یادتان باشد در نسخه قبل قهرمانان به وسیله یک هلیکوپتر از جزیره می گریزند و به یک کشتی نظامی امن و دور از زامبی های عذاب آور ملحق می شوند. آن ها به خیال خود دیگر از دست موجوداتی همچون زامبی رها شده اند و به سمت خوشبخت یهدایت می شوند اما باید گفت که تازه اوایل کار است و جهنمی خوف انگیز در راه است.حال سرنوشتی تلخ برای قهرمانان رقم می خورد و امید خود را نسبت به رسیدن به خوشبختی از دست می دهند، در امواج خروشان سانحه ای ترسناک رخ می دهد و گله ای پر از زامبی دوباره پای در راه می نهند و قصد جان قهرمانان بازی را دارند. در حقیقت داستان Riptide در امتداد داستان نسخه اول قرار دارد و هر چهار شخصیت اصلی بازی می بایست دوباره به جزیره ای پر از زامبی بازگردند و برای حفظ جان خود در برابر گله ای پر از زامبی قرار بگیرند. به نظر شما کدام شخصیت در دام زامبی ها جان می دهد و کدام شخصیت سر از ادامه زندگی در میاورد ؟

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.