ّ

دانلود ترینر بازی Total War Warhammer 3

دانلود ترینر بازی Total War Warhammer 3

شما می توانید با ترینر Total War Warhammer III از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Total War Warhammer 3 همراه گیم کیو باشید.

Total War Warhammer 3 نام جدید ترین نسخه از سری بازی های وارهمر میباشد که در سبک استراتژی و تاکتیک‌ های زمان واقعی توسط Creative Assembly توسعه یافته و به کمک سگا برای مایکروسافت ویندوز منتشر خواهد شد. روایت بازی بخشی از Total War محسوب شده و سومین قسمت در دنیای داستانی Warhammer Fantasy محسوب میشود. گیم پلی بازی Total War Warhammer 3 یا جنگ تمام عیار: وارهمر 3 همانند نسخه‌ های قبلی خود مبتنی بر استراتژی نوبتی و تاکتیک‌ های زمان واقعی است. بازیکن ارتش‌ ها را در اطراف نقشه حرکت داده و شهرک‌ های خود را به صورت نوبتی مدیریت میکند. یکی از نکات بسیار جذاب در گیم پلی که مورد استقبال بازیکنان قرار گرفته است، درگیری بازیکن به دیپلماسی با جناح های تحت کنترل هوش مصنوعی است و با آنها مبارزه میکند.

هنگامی که ارتش ها با یکدیگر رو در رو میشوند، در زمان واقعی نبرد خود را آغاز میکنند. این بازی دارای یک حالت نبرد سفارشی است که بازیکن میتواند نبرد های زمان واقعی سفارشی شده و همچنین نبرد های چند نفره آنلاین ایجاد کند. قابل توجه کاربران دنیای توتال وار که دو بازی اول را تجربه کرده اند این بوده که میتوانند همان نژاد ها را در بخش بازی چند نفره آنلاین برای بازی سوم نیز باز کنند. نقشه بازی ترکیبی مشابه کمپین Mortal Empires در Total War: Warhammer II است. در این بازی گروه های مختلفی چون تمدن های انسانی Grand Cathay و Kislev، جناح های مبتنی بر چهار خدای آشوب Khorne، Tzeentch، Nurgle، و …، نژاد دیگری و پادشاهی Ogre در دسترس خواهد بود. روایت بازی در قلمرو هرج و مرج اتفاق افتاده و گفته میشود منبع همه جادو ها در تنظیمات Warhammer Fantasy است. در بازی جنگ تمام عیار: وارهمر 3 ویژگی های بسیاری به چشم میخورد که برخی از انها شامل دو لجندری لرد جدید، لردها و قهرمانان جدید و بیش از 20 واحد جنگی است.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 12 اسفند 1402

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.