ّ

دانلود ترینر بازی Elden Ring

دانلود ترینر بازی Elden Ring

شما می توانید با ترینر Elden Ring از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Elden Ring همراه گیم کیو باشید.

بازی Elden Ring ساخته جدید فرام سافتور، بالاخره و بعد از انتظاری نسبتا طولانی مدت منتشر شده است و طرفداران دیوانه‌وار منتظر هستند تا وارد جهان آن شده و گیم‌پلی بی‌نظیر آن را تجربه کنند. همان‌طور که انتظار می‌رفت، بازی با کسب نمره ۹۷ از متاکریتیک و رات تومیتوز، نام خودش را به‌عنوان یک شاهکار در این نسل به ثبت می‌رساند. بازی در سبک اکشن و RPG عرضه شده است و باید با قهرمان داستان قبام کرده و قدرت حلقه الدن را به اهتزاز درآورید. شما وارد سرزمین‌های الدن لرد خواهید شد و قرار است که به جهانی وسیع و به شدت پر هیجان بروید. دنیایی وسیع در بازی خواهیم دید که بازیکن را در موقعیت‌های مختلف قرار داده و به سمت سیاه چاله‌های عظیم خواهد برد.

طراحی تمام این المان‌های پیچیده و سه‌بعدی، به همدیگر متصل شده‌اند و همه آن‌ها ارتباطی جالب از نظر فیزیکی خواهند داشت. با کاوش بیشتر در جهان بازی، لذت کشف ناشناخته‌ها را خواهید داشت و می‌توانید احساس کسب موفقیت در ذهن شما تداعی می‌شود. در این بازی می‌توانید شخصیت خود را طراحی کرده و به‌شکل آزادانه به سراغ سلاح‌های بازی بروید. می‌توانید زره‌های خود را مجهز کرده و ترکیبی عالی از آن‌ها را برای نبرد ایجاد کنید. می‌توانید کاراکتر خود را با توجه به سبک بازی خود توسعه دهید. از جمله این ارتقاها می‌توانیم به افزایش قدرت عضلانی برای تبدیل شدن به یک جنگجوی قوی یا تسلط یافتن به جادو اشاره کنیم.

راهنما
  • فایل start_protected_game.exe را در پوشه Game در محل نصب بازی کپی کنید (این فایل باید در کنار فایل eldenring.exe باشد)
  • حالا وارد بازی شوید سپس ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 16 اسفند 1401

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

1 دیدگاه ثبت شده، نظر تو چیه؟

.
  • Mohamad

    28 تیر 1401 23:27

    سلام وقت بخیر به تیم شاهکار گیم کیو،بعد از نصب فارسی ساز روی این بازی دیگه هیچ ترینری قبول نمیکنه،آیا راهکاری وجود داره؟