ّ

دانلود ترینر بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 2

دانلود ترینر بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 2

شما می توانید با ترینر Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 همراه گیم کیو باشید.

اگر بازی‌هایی را که در نقش یک تک تیراندازی هستید دوست داشته باشید، حتما نام سری Sniper Elite را شنیده‌اید. این سری، تجربه‌ای بسیار جذاب از تک تیرانداز بودن را به بازیکنان ارائه می‌دهد و با نمایش Xray بدن دشمنان هنگامی که تیر شما وارد بدن آن‌ها می‌شود، هیجان بالایی را به بازیکنان القا می‌کند. این سری دارای یک سری مجزا است که شما را در برابر زامبی‌ها قرار می‌دهد که با نام Sniper Elite: Nazi Zombie Army 2 شناخته می‌شود. سیستم گیم‌پلی نسخه‌ی دوم این سری، مشابه با Sniper Elite V2 است با این تفاوت که تنها دشمنان شما در این بازی، زامبی‌های آلمانی هستند. Sniper Elite: Nazi Zombie Army 2 یک بازی جداگانه است و برای تجربه‌ی آن، نیازی نیست که هیچ یک از بازی‌های Sniper Elite را داشته باشید.

گروه‌های بسیار بزرگ زامبی‌ها، در اروپا پخش شده‌اند و شما باید طی ماموریت‌های مختلف، تعدادی اشیای باستانی را پیدا کنید که باعث به پدید آمدن چنین اتفاقی شده‌اند. همانند دیگر نسخه‌های این سری، دوربین بازی به شکل سوم شخص است اما هنگامی که از سلاح‌های دوربین‌دار استفاده می‌کنید، دوربین بازی به شکل اول شخص در می‌آید تا تجربه‌ی واقع‌گرایانه‌تری را به بازیکنان ارائه دهد. شما می‌توانید این بازی را به صورت Co-op تا چهار نفر تجربه کنید که البته بازیکنان می‌توانند تنهایی ماموریت‌های بازی را پیش ببرند که از جذابیت کمتری برخوردار است. در این بازی، اسلحه‌های مختلفی وجود دارد و لزومی ندارد که از سلاح‌های تک تیرانداز استفاده کنید.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.