ّ

دانلود ترینر بازی Sniper Elite 3

دانلود ترینر بازی Sniper Elite 3

شما می توانید با ترینر Sniper Elite 3 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Sniper Elite 3 همراه گیم کیو باشید.

جنگ جهانی دوم آن‌قدر تأثیر زیادی روی دنیا داشت که هنوز هم بحث شماره یک بسیاری از مجالس تاریخی و کتاب‌هاست. فیلم‌های سینمایی و بازی‌های ویدیویی نیز به‌نوبه خود به این جنگ بزرگ پرداخته‌اند و از Call of Duty تا Wolfenstein نسخه‌ای در این مورد منتشر کرده‌اند. سری بازی Sniper Elite نیز جنگ جهانی را از زاویه دید متفاوتی روایت می‌کند و اینجا شما نقش یک تک‌تیرانداز خبره رادارید. استودیو Rebellion این بار جنگ را در خطه آفریقا به نمایش گذاشته است و با Sniper Elite 3 ما به سفر صحرایی برده است و البته که باید چند آدم بده را نیز از دور خارج کرد. داستان پیرامون شخصیتی به نام کارل است که در نسخه‌های پیشین نیز ظاهر مبارک او را مشاهده کرده بودیم. این بار او در قلب قاره آفریقا ظاهر می‌شود و هدف تصرف صحرای شمال آفریقا را در سر دارد.

این هدف البته با ترور کله‌گنده‌های دشمن و فرماندهانی حیاتی امکان‌پذیر است و باید قبل از دست به ماشه بردن، تحقیقی کامل انجام شود. شخصیت‌های مختلفی در بازی حاضر هستند و حتی آدولف هیتلر مشهور را نیز با آن سبیل خاصش خواهید دید و کسی از تیررس تفنگ شما دور نیست. Sniper Elite 3 پیشرفت زیادی در زمینه گیم پلی داشته است و با دوربین X Ray می‌توانید دم‌ودستگاه دشمن را مشاهده کنید و با شلیک به سمت او، خرد شدن جمجمه و قفسه سینه‌اش را مشاهده کنید و این صحنه‌ها فوق‌العاده هیجان‌انگیز و جالب هستند. می‌توان با روش‌های مختلفی حواس دشمن را پرت کرد و یک‌باره کله منحوسش را هدف قرارداد و در آن‌یک از دنیا محوش کرد. پرتاب سنگ نیز بسیار کاربردی است و می‌تواند حواس دشمن را به‌خوبی پرت کند. جالب است که تنها با شلیک چند تیر به سمت یک نفربر یا تانک عظیم، در جا منفجر خواهد شد و تازه قدرت این تفنگ لعنتی را درک خواهید کرد.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.