ّ

دانلود ترینر بازی Sniper Ghost Warrior 1

دانلود ترینر بازی Sniper Ghost Warrior 1

شما می توانید با ترینر Sniper Ghost Warrior 1 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Sniper Ghost Warrior 1 همراه گیم کیو باشید.

تک‌تیرانداز بودن جزو کارهایی است که برای ما گیمرها فوق‌العاده جذاب به نظر می‌رسد و همیشه حس می‌کنیم که اسنایپرها آدم‌های فوق‌العاده جالب و خفنی هستند. لذت هدشات از راه دور فوق‌العاده است و البته به‌ندرت می‌توان چیزی را تجربه کرد. اما چه چیزی بهتر از بازی که تماماً در مورد Sniper ها باشد و بتوان با تفنگ‌های قدرتمند متعدد به کشتن دشمن بپردازیم؟ اینجاست که استودیو City Interactive وارد ماجرا می‌شود و بازی Sniper Ghost Warrior را ارائه می‌دهد. شما به‌عنوان یک اسنایپر کار درست وارد منطقه‌ای ساختگی در جنگل‌های آمازون خواهید شد و با یکی از سخت‌ترین مأموریت‌های زندگی خود مواجه خواهید شد. خرج زیادی برای این مأموریت انجام‌گرفته است و شما در میان صدها نفر دیگر انتخاب‌شده‌اید.

باران امان از همه بریده است و جنگل‌های سرسبز نیز دید را مختل کرده است. در این میان باز سروکله انسان‌ها پیدا می‌شود که تفنگ به دست در حال تبه‌کاری‌های خود هستند. در این میان شما وارد محیط می‌شوید و معادلات را به هم می‌زنید. سخن از حضور یک تک‌تیرانداز ماهر همه‌جا شنیده می‌شود و حالا همه از ترس وجود شما به خود می‌لرزند. بازی Sniper Ghost Warrior شمارا همان ابتدا درگیر داستان می‌کند و باید با تفنگ خود چندین نفر را به آن دنیا بفرستید. به‌جرئت این بازی یکی از بهترین‌های ژانر خود است و بازی‌های مشابه به‌سختی می‌توانند خود را به حدی که این بازی دارد برسانند. گیم پلی فوق‌العاده هیجان‌انگیز است. در هنگام شلیک باید همه‌چیز را در نظر داشته باشید و این‌طور نیست که تنها به دوربین خیره شوید و دشمن را هدشات کنید، جهت باد و آب‌وهوا تأثیر زیادی روی شلیک شما خواهد گذاشت.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.